LIEBSTER AWARD - NOMINACJA V, VI, VII, VIII

17:26:00 alinadobrawa 18 Comments

Już po raz kolejny otrzymałam nominację do Liebster Award.
Od kogo tym razem?


Budująca Mama tym razem postanowiła wyróżnić ulubione blogi. Tym bardziej mi miło, że znalazłam się w tym gronie :). Nominację od Beatki i Jagody dostałam już dawno temu. Dziewczyny przepraszam Was, po prostu zapomniałam. Dziękuję też za ostatnią nominację :).
Moje odpowiedzi na pytania:

Od Budującej Mamy: http://budujacamama.blogspot.com/:

1. Pora dnia, którą lubisz najbardziej?
Poranki i wieczory. Oba tak samo.

2. Dlaczego taka nazwa bloga?
"Z ŻYCIA MAMY I CÓRKI". To blog o mamie i córce :).

3. Ulubiona potrawa?
Łosoś przyrządzony w parowarze.

4. Jaki jest Twój cel?
Nie lubię stawiać sobie celów.

5. Kawa, czy herbata?
W ciągu dnia obowiązkowo jedno i drugie.

6. Ulubiony zespół muzyk?
Sting i Armin Van Buuren. Jednak najczęściej słucham radia.

7. Kocham moje dziecko/dzieci, bo?
Po prostu. Za wszystko.

8. Zaczęłam blogować, bo?
Zaczął się najpiękniejszy okres w moim życiu i bardzo chciałam się nim podzielić, poprzez opisanie wszystkiego.

9. Najulubieńszy blog?
Jest ich naprawdę sporo i nie potrafiłabym wybrać tego jedynego. Za jakiś czas pewnie powstanie lista tych, które najchętniej czytam :).

10. Najlepszy wierszyk, który czytasz, mówisz swoim dzieciom?
Od początku czytamy dłuższe opowiadania.

11. Sposób na zabawę z roczniakiem.
Będzie pomysł na zabawę z 9 miesięcznym bobasem. Ostatnio lubimy razem przeglądać książeczki. Opowiadam Lili obrazki, a ona słucha z zainteresowaniem.


1. Góry, czy Mazury?
Na Mazurach jeszcze nie byłam, więc póki co góry.

2. Ognisko, czy grill?
Zdecydowanie grill.

3. Jaki jest dla Ciebie niezbędny w życiu gadżet?
Telefon.

4. Pierwsza ugotowana w życiu potrawa?
Kotlety z ziemniaków. Z przepisu taty zrobione z jego pomocą :).

5. Kosmetyk, z którym się nie rozstajesz?
Pomadka ochronna.

6. Pierwsza robiona rzecz po przebudzeniu to?
Spojrzenie na godzinę.

7. W domu preferujesz wygodę, czy elegancję?
Wygodę, ale staram się dobrze wyglądać.

8. Słodycz, której nie możesz się oprzeć?
Wszystko co słodkie :).

9. Czym jest dla Ciebie rodzina?
Wszystkim.

10. Czy wierzysz w przeznaczenie?
Nie.

11. Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat?
To zdecydowanie za długi okres czasu, by o nim myśleć :).


1. Z czego jestem najbardziej dumna?
Z bycia mamą.

2. Ulubiona potrawa?
Łosoś przyrządzony w parowarze.

3. W jakim sklepie bywam najczęściej?
Trudne pytanie :). Chyba najczęściej wybieram się do Lidla.

4. Jedna cecha, którą bym w sobie zmieniła?
Pedantyczność.

5. Gdybym złapała złotą rybkę to jakie jedno życzenie bym wybrała?
Niech moje dalsze życie szczęśliwie się ułoży.

6. Czy pomagasz biednym na ulicy?
Nie zawsze, ale zdarza się.

7. Ile chciałabyś mieć dzieci?
Trójkę.

8. Co potrafisz robić najlepiej?
Kolejne ciężkie pytanie :). Skoro jestem pedantką to pewnie sprzątać :).

9. Kogo ostatnio czegoś nauczyłaś i co to było?
Rozwiązywałam z bratanicą ułamki. Mam nadzieję, że zapamiętała kolejność działań :).

10. Miejsce gdzie wybrałabyś się na wakacje zimą?
Obojętnie :). Byleby cieplejsze.

11. Przepis na pyszną sałatkę :).
Będzie na moją ulubioną. Pomidorki koktajlowe, ogórek, cebula czerwona, zielone oliwki i ser feta. Pokroić, pomieszać i polać sosem do sałatek.


1. Powód dla którego rozpoczęłaś pisanie bloga?
Zaczął się najpiękniejszy okres w moim życiu i bardzo chciałam się nim podzielić poprzez opisanie wszystkiego.

2. Moje dzieci są dla mnie?
Największym szczęściem.

3. Gdy nie myślisz o dzieciach i rodzinie, myślisz o?
Planuję co muszę zrobić. Zastanawiam się nad postami na bloga.

4. Kapelusz, czy czapka?
Czapka.

5. Wieczór z książką, czy filmem?
Książką.

6. Na plażę boso, czy w klapkach?
Boso.

7. Woda, czy ogień?
Woda.

8. Umówiona przychodzisz: za pięć 12.00, czy pięć po 12.00?
Zawsze jestem wcześniej. Choć od kiedy mam Lilkę zdarzyło mi się już spóźnić.

9. Jak impreza to do 24.00, czy do białego rana?
Do 24.00. Parę lat temu godzina nie miała znaczenia :).

10. Gdybyś była owadem, to chciałabyś być?
Motylem.

11. Jakim jednym słowem opisałabyś swój blog?
Szczery.

MOJE PYTANIA:
1. Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
2. W dzieciństwie chciałam zostać?
3. Lubisz ubierać się wygodnie i na luzie, czy elegancko?
4. Wiosna, czy jesień?
5. Złoto, czy srebro?
6. Poniedziałek, czy piątek?
7. Odskocznią od codziennych spraw jest dla Ciebie?
8. Jakiej lubisz słuchać muzyki?
9. W moim dziecku najbardziej lubię?
10. Marzy mi się?
11. W życiu kieruję się?

NOMINUJĘ:

Zapraszam do zabawy :).

18 komentarzy:

  1. od dawna za mną chodzi łosoś, chyba w końcu czas zabić smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji i ciekawych odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale ostatnio nominacji :) I ja o tym samym co ty :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udzielenie odpowiedzi, znamy się już trochę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Dzięki za odpowiedzi :) z tym najulubieńszym blogiem, to myślałam, że ktoś poda takie wiesz.. "dorosłe" blogi, może jakieś tematyczne itp ;) Ale wszyscy się zbulwersowali (jak na razie) i nie odpowiedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylem jestem... na na na na :)
    Ja ostatnio śpiewam - motylem byłam, ale utyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ;)
    Zajrzę w wolnej chwili :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi. A u nas dzis łosoś z patelni grillowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Dzięki za nominację, odpowiedziałam już, bardzo fajne pytania,dzięki za nominację i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ