PIERWSZE SPOTKANIE Z BUDUJĄCĄ MAMĄ

20:56:00 alinadobrawa 36 Comments

Na dzień dzisiejszy, w blogowaniu widzę same dobre rzeczy. To co robię sprawia mi przyjemność, a do tego poznaję cudowne osoby :).

Właśnie dzięki blogowaniu, miałyśmy przedwczoraj z Lili cudowne spotkanie z mamą Weroniką (autorką bloga: BUDUJĄCA MAMA) i jej śliczną córeczką Zosią.
Tak jak już napisała Weronika u siebie (TUTAJ), większość czasu spędziłyśmy w Ikei, która na pobyt z dzieckiem jest przygotowana jak żaden inny tego typu obiekt. Dziewczynki bardzo pozytywnie na siebie zareagowały, ale jeszcze za wcześnie na wspólną zabawę i każda robiła to na co miała ochotę :).
Dziewczyny dziękujemy za ten czas i czekamy na więcej.







36 komentarzy:

  1. Mam pierwszy komentarz :) I ja dziękuję, i już linkuję u siebie. Żeby każdy mógł zobaczyć komplet zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest ogromny plus blogowania :)
    Ja dzięki temu poznałam wspaniałą osobę - Monikę. Odwiedziła nas ze swoją rodziną, a dzieli nas 400km drogi. Teraz my jedziemy do nich w majowy weekend i już nie możemy się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania są świetne, blogowanie daje wiele radości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybierz się kochana na spotkanie mam blogerek naprawdę polecam ;) a co do spotkania my miałyśmy się widzieć z Agnieszką z Aleksander odkrywa, ale nie wyszło, widzimy się za to 10 maja w Poznaniu ;) Fajnie, że udało wam się zobaczyć, śliczne dziewczynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I my też będziemy 10 maja :)

      Usuń
    2. Ja jak zwykle za długo się zastanawiałam, czy jechać :/
      Jak już się zdecydowałam to nie było miejsc.
      Na pewno będą jeszcze spotkania w Poznaniu :)

      Usuń
    3. Mnie tam nie chcą wpuścić :/ i z tego co wiem, Alinka tez dostała informacje, że się nie zmieści :/

      Usuń
  5. U mnie dopiero się takie zapowiada :) Fajne to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To kiedy my? Może w kolejny weekend? :) Daleko do siebie nie mamy.

    Ja poznałam świetne dziewczyny na forum mamowym. Niestety się rozpadło, ale niektóre znajomości pozostały i mam nadzieję, że uda mi się spotkać z jedną e-przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszły weekend może być :)
      Jeśli pogoda pozwoli to kawa na wynos i spacer? :)

      Usuń
    2. W takim razie zgadamy się bliżej weekendu :)

      Usuń
  7. To jest największa frajda - spotykać się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Co innego pisać, a co innego normalnie pogadać :)

      Usuń
  8. Ja bloga nie prowadzę ze względów osobistych ale fajnie wasz czytać ale może kiedyś się w końcu spotkamy na kawie w trójkę :-) z Izą D.
    BasiaP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze się umiesz wkręcić :P

      Usuń
    2. Kręcić się umiem, ale wkręcić nie bardzo może mnie nauczysz :-P
      Basia P.

      Usuń
    3. To jak dołączasz do spaceru? :)

      Usuń
  9. Za nami dopiero jedno takie spotkanie, ale mam nadzieję, że będzie ich wiele wiele więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. IKEA <3

    Piękne zdjęcia, miłe spotkanie widać było.

    Kochana! W nadchodzące Święta, życzę Wam duuużo zdrowia, radości, uśmiechów, miłości i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IKEA najlepsza :):)

      Kochana i Wam samych radosnych chwil życzymy :***

      Usuń
  11. Duże dziewczyny :) ja to nawet nie wiem czy jakaś Mama z moich okolic prowadzi bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się dowiedz :)
      Fajnie tak pogadać w realu :)

      Usuń
  12. Wesołych Świąt Kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Także życzę wszystkiego co najlepsze :****

      Usuń
  13. fajnie, że są takie miejsca w sklepach :) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No pewnie, że organizujemy. Lubię, miałam dwa kameralne z jedną blogerką. Ale widzę, że Ty, Kobieto, masz blisko do Poznania, będzie się trzeba kiedyś ugadac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za :)
      Koniecznie się odezwij jak będziesz się wybierać!
      Możemy się też konkretnie umówić :):)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ