ALOE VERA BABY - BALSAM PIELĘGNACYJNY

16:07:00 alinadobrawa 0 Comments

Od samego początku w codziennej pielęgnacji Lili, stosowałam ten sam balsam. Sprawdzał się i chyba już z przyzwyczajenie nie sięgałam po nic nowego. W końcu jednak postanowiłam, że czas najwyższy na zmianę i dałam szansę innemu produktowi, który jest przeznaczony właśnie do nawilżenia ciała po kąpieli.

ALOE VERA BABY
BALSAM PIELĘGNACYJNY
Cena: 39,90 zł / 200 ml


OPIS PRODUCENTA:
Balsam Aloe Vera Baby zapewnia delikatną pielęgnację dla skóry wrażliwej. Chroni ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Balsam nawilża skórę, która staję się miękka i gładka. Pozostawia delikatny i przyjemny zapach. Balsam Aloe Vera można stosować od pierwszych dni życia.
Kosmetyki marki Aloe Vera nie są testowane na zwierzętach.

MOJA OPINIA:
Po zużyciu prawie całego opakowania szczerze przyznam, że cieszę się, że zdecydowałam się spróbować coś nowego i padło właśnie na ten konkretny produkt. Balsam sprawdził się na skórze Lili i mojej, bo bez wyrzutów podbieram go co jakiś czas :).
Pierwsze co przypadło mi do gustu to lekka formuła balsamu, dzięki której bardzo szybko idzie go rozprowadzić i jest też przez to bardziej wydajny, bo nie wiele potrzeba na jedno użycie. Dzięki temu też bardzo szybko się wchłania, co jest ważne, kiedy chcemy się od razu ubrać. Mimo takiej konsystencji pozostawia długotrwałe uczucie komfortu i nawilżenia. Łagodzi swędzenie suchej skóry i sprawia, że jest ona dodatkowo przez długi czas niesamowicie delikatna. Kolejny duży plus to opakowanie, bo 200 ml produktu, mieści się w malutkiej i poręcznej buteleczce (mało miejsca na szafce w łazience, a i idealny do podróży). Tak jak obiecuje producent, zapach rzeczywiście jest bardzo delikatny, ale bez problemu wyczuwalny, w mojej ocenie jest przyjemny, kwiatowy.
Osobiście szczerze Wam polecam, w szczególności teraz zimą, kiedy warunki dla naszej skóry są mało sprzyjające. Jestem pewna, że się sprawdzi, jeśli jesteście chętni do wypróbowania, to balsam możecie kupić tutaj: http://aloesiuroda.pl/.










0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ