KOLOROWA WIOSNA W NIEMOWLĘCEJ SZAFIE

21:01:00 alinadobrawa 0 Comments

To już kwestia kilku dni, żeby zima w końcu na dobre odpuściła. Szczerze, to chyba, jak jeszcze nigdy wcześniej, wyczekuję tych cieplejszych dni. Nie zależy mi na upałach, ale wyjście na spacer bez kurtki będzie czymś, co zdecydowanie mnie ucieszy.

Idzie wiosna, a razem z nią nadszedł czas zmiany garderoby. U mnie zmian niewiele, ale za to u dziewczynek sporo się dzieje. Szczególnie u Dalci.
Przeglądając ostatnio Lilki ubrania okazało się, że nie musimy robić dużych zakupów. Ma sporo ubrań. Nie wyrasta już z nich tak szybko. Kilka bluzek z długim i krótkim rękawem i jej garderoba jest gotowa :).
Zupełnie inaczej sprawa wygląda z Dalią. Tu ubranka zmienią się dosyć szybko. Dopiero co kompletowałam rozmiar 50, a już nosi 62. Przy wyborze ubranek na wiosnę z pomocą po raz kolejny przyszedł nam BONPRIX. To już moje kolejne zakupy w ich sklepie internetowym i po raz kolejny jestem z nich zadowolona.
Tym razem do szafy Dalii wpadło sporo koloru.













0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ