PIŻAMKI DLA MALUSZKA

14:46:00 alinadobrawa 0 Comments

W co ubrać niemowlę do spania? Macie z tym problem, czy wręcz przeciwnie?
Ja szczerze przyznam, że typowym dwuczęściowym kompletom piżamkowym, mówię "nie". Dlaczego? Głównie dlatego, że wszystkie, które dotychczas mieliśmy, okropnie się porozciągały. Ja wiem, że piżamka lepiej, żeby była luźniejsza, no ale bez przesady.
Zdecydowanie zamiast standardowych dostępnych zestawów, wolę sama komponować, w czym mają spać dziewczynki.

U Lili sprawdzają się zwykłe legginsy i cienka bluzeczka. Z niemowlakiem podstawa to dla mnie body, do którego dobieram luźne spodenki.
To w czym śpi Dalka, dobrałam w znanym już Wam - BONPRIX.
W szafie dziewczyn sporo już ubranek z tego sklepu i na pewno jeszcze dużo przybędzie. Jakość w tej cenie, jak najbardziej mnie zadowala, a dostępne od pewnego czasu ciuszki wyprodukowane z bawełny organicznej, cieszą się u nas największym powodzeniem.

BONPRIX
ZESTAWY PIŻAMEK DLA NIEMOWLĄT











0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ