NASZ WRZESIEŃ 2015

18:36:00 alinadobrawa 9 Comments

Jesień zawitała już na dobre i nas na razie rozpieszcza piękną, ciepłą i słoneczną pogodą.
Wrzesień pozwolił nam na dużo spacerów i wycieczek, ale był też czas chorób i siedzenia w domu. Mimo wszystko nie nudziliśmy się :). Była 8 rocznica związku z Lili tatą, odświeżyłam swój blond i było też mnóstwo słodkości :).
Zapraszam na kilka zdjęć z Instagrama.

NASZE ZDJĘCIA Z WRZEŚNIA 2015

tran mollers

grzyby kania

kot brytyjski krótkowłosy


olejek arganowy

9 komentarzy:

  1. A ja znowu o kocie :D miny robi komiczne, padłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Lili ma śliczne białe włoski! ;))
    A my zapraszamy do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie Ty masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwyciło mnie to zdjęcie z kotka mordką i piórkiem, bardzo fajne, taka kocia natura.
      Masz rzeczywiście piękne i zadbane włosy, wspaniale:)
      Pozdrowienia, Joasia

      Usuń
    2. Dziękuję :*
      Zdecydowanie, cała natura kota :D

      Usuń
  4. Piękna marynarka ! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*, ja właśnie dopiero się przekonałam do tego koloru :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ