10/52 - 2016

09:30:00 alinadobrawa 0 Comments

ZDJĘCIE TYGODNIA, RAZ W TYGODNIU, CO TYDZIEŃ

10/52 - 2016

PYSZNE CIACHO


Tym razem na zdjęcie mijającego tygodnia wybrałam ciasto, a konkretnie to upieczony w czwartek sernik.
Pewnie dla większości z Was udane ciasto to nic nadzwyczajnego, dla mnie jednak to nie mały powód do dumy :). Niestety w moim przypadku co trzecie, a czasem nawet co drugie pieczenie kończy się kompletną klapą. Nie wychodzi i już. W domu rodzinnym nigdy nie miałam od kogo się nauczyć, bo mama, jak i babcia nigdy nie piekły. Ciasta, torty, czy babki zawsze się u nas kupowało. Ja jednak mimo wszystko uwielbiam słodkie dania i mimo tylu porażek zapał mi nie maleje i piec uwielbiam. Uda się to super, a jak nie to trudno i dziś kompletnie się już tym nie przejmuję.
Sernik ze zdjęcia jest z przepisu, z bloga RUBY TIMES (znajdziecie go: TUTAJ). To jeden z moich ulubionych i przyznam, że akurat ten zawsze mi wychodzi :).

0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ