FOTOKSIĄŻKA PRINTU - SPRAWDZONY PREZENT NA DZIEŃ OJCA

20:19:00 alinadobrawa 0 Comments

Dzień Ojca coraz bliżej. Niestety, nie jest to święto u nas tak celebrowane, jak Dzień Matki, a szkoda. Tata przecież jest równie ważny i równie uczestniczy w życiu i wychowaniu dziecka, przynajmniej u nas.

My o Dniu Ojca nie zapominamy i w tym roku mamy dla taty wyjątkową pamiątkę. Z przygotowaniem niespodzianki pomógł nam niezawodny PRINTU, proponując wykonanie fotoksiążki specjalnie właśnie na tę okazję.
Dokładnie tak jak miesiąc temu pokazywałam Wam nowe szablony przygotowane z myślą o mamach, tak teraz chcę Wam przedstawić dwa szablony dedykowane fotoksiążce dla taty.
Ja wybrałam ten bardziej klasyczny w neutralnych kolorach z delikatnymi i prostymi grafikami.

Po raz kolejny już książka przyszła jeszcze lepsza niż się spodziewałam. Mimo, że cały czas miałam podgląd gotowej fotoksiążki, to jednak jej wygląd rzeczywisty ponownie zachwycił. Pierwszy raz zdecydowałam się na umieszczenie w fotoksiążce zdjęć kolorowych. Poprzednie dwie są tylko czarno-białe, a ta trzecia jest mieszana. Kolory wyszły intensywne, a zdjęcia po prostu idealne. Świetnie też wkomponowały się w gotowy szablon.
Mnie cudownie tworzyło się książkę wspomnień dla dwóch najważniejszych dla mnie osób. Cieszę się, że będą mieli taką pamiątkę, a i Was zachęcam do zrobienia podobnej.

PRINTU
FOTOKSIĄŻKA - DLA TATY









 














UWAGA!
Firma PRINTU przygotowała dla Was rabat :).
40 ZŁ ZNIŻKI NA FOTOKSIĄŻKI
- rabat jest ważny już od tego momentu do 31.07.2016
- pobrany kod jest ważny 14 dni od momentu pobrania
- zamówienia złożone i opłacone do 13.06.2016 są objęte gwarancją dostarczenia do 23.06.2016
- rabat nie dotyczy instabooków i fotoksiążek w formacie 19x13
LINK DO POBRANIA KODU ZNAJDUJĘ SIĘ: TUTAJ.

Przygotowanie zdjęć i całej książki zajęło mi 4 godziny, więc jeszcze ze spokojem zdążycie przygotować prezent z okazji Dnia Ojca :).

0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ