PROJEKT WYPRAWKA - PODUSZKA CEBUSZKA

09:30:00 alinadobrawa 0 Comments

Dziś w projekcie o mojej wyprawce, pierwszy raz coś dla mnie i dziecka. Poduszka Cebuszka, czyli gadżet, z którego najpierw będę korzystać ja, a kiedy urodzi się nasza druga dziewczynka, posłuży już nam obu.

Poduszek z przeznaczeniem dla kobiet w ciąży i takich, które mają pomóc dobrać odpowiednią pozycję podczas późniejszego karmienia, jest tak naprawdę pełno. Sama w pierwszej ciąży też się na jedną z nich zdecydowałam. Teraz podobnie wiedziałam, że muszę mieć coś, co pomoże najpierw wygodnie ułożyć mi się z rosnącym brzuszkiem, a później będzie przydatne i pomocne przy karmieniu.
Aktualnie postawiłam na poduszkę innego producenta niż ostatnio, wybór padł na Cebuszkę marki Ceba Baby.

CEBUSZKA - CEBA BABY
PODUSZKA DLA KOBIET W CIĄŻY
Cena: 110,00 zł



MOJA OPINIA:
Największe plusy Cebuszki to przede wszystkim mała waga, co przy sporych rozmiarach poduchy było dla mnie dużym zaskoczeniem. Mając już tego typu poduszkę, spodziewałam się, że i ta będzie dosyć ciężka, a tu proszę, okazała się bardzo lekka. Ogromnie mnie to zaskoczyło, bo właśnie w pierwszej ciąży z powodów wagi poduszki, musiałam pod koniec z niej zrezygnować dlatego, że najzwyczajniej zaczęła mi podczas spania ciążyć, zamiast przynosić ulgę. Tym razem mam fajną lekką poduszkę, której drugim dużym atutem jest zupełnie inny wkład, czyli drobniutkie kuleczki (mikroperła styropianowa), które przesypują się pod wpływem zmiany ułożenia ciała i idealnie układają się do pozycji, w jakiej z niej korzystamy. Powiem Wam, że sprawdza się to rewelacyjnie. Poduszka naprawdę fajnie się układa pod ciężarem ciała, możemy ją sobie dokładnie dopasować. Mimo sporych rozmiarów poduszkę łatwo jest sobie ułożyć. Po złożeniu nie zajmuje też wiele miejsca.
Poduszka Cebuszka jest dostępna w dwóch rozmiarach. Ja zdecydowałam się na ten większy, taki bardziej praktyczny i domowy. Za to Cebuszka mini na pewno świetnie sprawdzi się, kiedy często podróżujecie. Cebuszka posiada zdejmowany pokrowiec, który można normalnie wyprać w pralce.
Więcej o samej Cebuszce, jak i innych produktach możecie zobaczyć: TUTAJ, a także na Facebooku: TUTAJ.










0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ