NASZE DNI Z DZIECKIEM

19:56:00 alinadobrawa 19 Comments

Trochę nas tu mało ostatnio. Mam tyle pomysłów na posty, a czasu brak. Kiedy w miarę ogarnęłam się z nową sytuacją i wszystkimi zmianami jakie się z tym wiążą, dopadło mnie zapalenie piersi. Nie fajna sprawa, od wtorku biorę antybiotyk i Paracetamol na zbicie temperatury, która w kryzysowym momencie wyniosła ponad 40,0 stopni. Oprócz leków, ma mi pomóc częste przystawianie Lilki do piersi, masowanie ich, odciąganie mleka laktatorem i pod prysznicem oraz niezastąpiona kapusta.
Od tego wszystkiego jak i pewnie od stresu, mam o wiele mniej pokarmu i Lilka nie najada się tyle ile chce dlatego troszkę dokarmiamy ją mleczkiem modyfikowanym. Na całe szczęście M. jest teraz na urlopie ojcowskim i może mi pomóc. W sumie to przejął większość obowiązków przy Lilu. Mam nadzieję, że zapalenie na dniach ustąpi i będę się mogła nią normalnie zajmować.

A jak Lili? Nasza córeczka jest przecudowna :). Spać chodzi dosyć późno, bo około północy, ale położna mówiła, że nie ma sensu jej kłaść wcześniej na siłę (dziecko samo zdecyduje kiedy chce zasnąć). Dzięki temu budzi się dopiero około 6.00 i najczęściej po zmianie pieluszki i najedzeniu się, trochę poleży i zaśnie dalej.
W ciągu dnia jest różnie i nie mam pojęcia od czego to zależy. W jeden dzień śpi bardzo dużo, a w inny o połowę mniej. Na spacery jest zabierana raz dziennie i póki są takie upały to M. wyjeżdża z nią dopiero późnym wieczorem. Od pierwszego dnia życia jest bardzo spokojna i w ogóle nie płacze, a kiedy jest głodna to tylko krzyknie kilka razy :). Uwielbia smoczek i póki co ssie go przez większość czasu kiedy nie śpi.



19 komentarzy:

  1. Dobrze wam idzie z tym spaniem:) A malutka jest prześliczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, taka rozczulająca kruszynka, napatrzeć się nie mogę!

      Usuń
  2. Prawdziwy z Niej Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutka jest strasznie!:)
    Niech zapalenie piersi idzie precz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że w końcu mi minie.
      Całuję :*

      Usuń
  4. ale maleńki robaczek :) cudowna po prostu.
    trzymajcie się

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna królewna :) Trzymam kciuki za jak najszybsze pozbycie się zapalenia. Dobrze, że masz przy sobie M., który Ci pomaga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Kruszynka! Mam nadzieję, że Ty szybko wrócisz do siebie i będziesz mogła bez stresu zajmować się Maleńką.
    Dużo zdrowia życzę kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Mam nadzieję, że wszystko się spełni :)
      Całuję :*

      Usuń
  7. Pewnie, że będzie dobrze. Życzę Ci szybkiego powrotu do pełni sił.
    Maleńka jest cudowna. Patrzę na Wasze narodzone skarby i coraz bardziej nie mogę doczekać się synka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana :*
      Jeszcze przed chwilą miałam tak samo, że przeglądałam blogi mam gdzie były już dzieciątka, a teraz sama jestem w takiej sytuacji :)
      Jeszcze trochę i synek będzie z Wami :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. śliczna jest, nie ma co! A Tobie życzę szybkiego uporania się z problemami, żebyś w pełni mogła się nią nacieszyć :) zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! :) A Ty dbaj o siebie. to ważne, że ma Ci kto pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka! Wasza Córeczka jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ