LIEBSTER AWARD - NOMINACJA II, III, IV

17:52:00 alinadobrawa 11 Comments

Już po raz kolejny otrzymałam nominację do Liebster Award.
Od kogo tym razem?


Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo za nominację :).
Moje odpowiedzi na pytania:


1. Dom to dla mnie?
Miejsce, w którym czuję się najlepiej.

2. Jestem szczęśliwa gdy?
Widzę, że szczęśliwa jest moja rodzina.

3. Co robię dla siebie?
Wszystko co uważam za ważne. Dbam o siebie, spędzam wolny czas tak jak lubię.

4. Wkurza mnie?
Gdy ktoś próbuję mi cokolwiek narzucić.

5. Czasem chciałabym?
Aktualnie choć na jeden dzień wrócić do końcówki ciąży z Lili.

6. Czego słucham?
Najczęściej radia (RMF FM).

7. W ludziach cenię?
Szczerość, dobroć, poczucie humoru i chęć pomocy.

8. Chciałabym się zajmować zawodowo?
Marzy mi się własna kwiaciarnia. Może kiedyś się uda :).

9. Kiedy mam natchnienie do pisania?
Różnie z tym bywa.

10. Męczy mnie?
Ostatnio brak czasu.

11. Uwielbiam?
Rodzinę i słodycze :).


1. Kto wybrał imię dla Twojego dziecka/dzieci i dlaczego?
Imię wybrałam ja, a M. od razu się zgodził. Bardzo podobają mi się imiona oryginalne i powiązane z naturą, a Lilia właśnie takim jest.

2. Jaki masz kolor oczu?
Niebieskie.

3. Espresso czy latte?
Tylko i wyłącznie latte.

4. Facet łysy czy z bujną czupryną?
Najlepiej to taki pośredni :).

5. Rock czy pop?
Zależy od nastroju, ale częściej jednak rock.

6. Romans, czy kryminał?
Kryminał.

7. Lakier na paznokciach u stóp, czy u rąk?
Najlepiej u stóp i u rąk. Jeśli miałabym wybrać tylko jedno to wybieram paznokcie na dłoniach.

8. Co robiłaś o tej porze roku 10 lat temu?
Pierwszą część dnia zapewne w szkole (gimnazjum), a popołudnie na szkolnym boisku grając w gry zespołowe ze znajomymi.

9. Kto jest Ci bliższy: mama, czy tata?
Tu nie da się wybrać, oboje tak samo.

10. Za kim tęsknisz?
Tu zmienię pytanie na "Za czym"? Za dzieciństwem.

11. Poczuj się jak Miss Świata i napisz, co zmieniłabyś na świecie.
Odpowiedź będzie typowa dla Miss. Chciałabym, żeby na świecie naprawdę nie brakowało jedzenia i wody.


1. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Pewnie, że tak :).

2. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?

Bez rodziny.

3. Czy planowałaś ciąże i jaka była pierwsza reakcja na wieść, że zostaniesz mamą?

Ciąża była planowana, a na wieść, że się udało byłam najszczęśliwsza na świecie, ale i trochę wystraszona.

4. Pierwsza rzecz jaka kupiłaś dla swojego maleństwa?

U nas to było kilka rzeczy na raz. Pierwsze zakupy na wyprawkę: smoczki, butelki, pieluszki i inne drobiazgi.

5. Jakie masz zachcianki ciążowe?

Nie miałam żadnych.

6. Co czujesz wiedząc, że niedługo zostaniesz mamą?

Czułam ogrom szczęścia i trochę strachu, czy dam radę.

7. Co Ci poprawia humor?

Widok uśmiechniętej córki.

8. Ulubiona potrawa?

Sałatka z kurczakiem na ciepło (z przepisu mojej mamy).

9. Wolisz książkę, czy film?

Jak najbardziej książkę.

10. Najpiękniejszy okres w Twoim życiu?

Ciąża i narodziny dziecka.

11. Jak lubiłaś kiedyś spędzać dzień (przed ciążą)?

Na leniuchowaniu.

MOJE PYTANIA:
1. Twoje wymarzone wakacje to?
2. Cały dzień tylko dla siebie spędziłabyś na?
3. Twoja ulubiona zabawa z dzieciństwa?
4. Którą porę roku lubisz najbardziej dlaczego?
5. Wymień trzy rzeczy bez, których ciężko Ci wyjść z domu.
6. Co najbardziej cenisz sobie w ludziach?
7. Ostatnie osiągnięcie Twojego dziecka to?
8. Kawa, czy herbata?
9. Kiedy dziecko śpi to co robisz?
10. Twoja ulubiona i najwygodniejsza fryzura?
11. Masz w domu zwierzątko? Jeśli tak to jakie?

NOMINUJĘ:

Zapraszam do zabawy :).

11 komentarzy:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ