MAMĄ BYĆ

14:59:00 alinadobrawa 41 Comments

Mój instynkt macierzyński obudził się dosyć wcześnie, bo już w dwudziestym roku życia. Od tamtej pory często myślałam o dziecku. Rozczulały mnie reklamy z bobasami. Troszkę zazdrościłam kiedy wśród znajomych lub rodziny pojawiało się dzieciątko.
Marzenie o dziecku narastało, a czas mijał. Mimo tego, że bardzo chciałam być mamą to nie staraliśmy się z M. Wiedziałam, że to nie jest dobry czas i decyzję trzeba odłożyć choć podświadomie co miesiąc miałam nadzieję, że może jednak.
Tak minęły 3 lata. Rok temu, w końcu ujrzałam wymarzony pozytywny wynik testu. Na krótko przed zajściem w ciąże, o dziecku myślałam już wręcz obsesyjnie.

Mój instynkt oczywiście się nie mylił i cudownie czuję się w roli mamy. I nie mam na myśli tu, że oczywiście kocham swoją córkę ponad wszystko. Chodzi o to, że spełniam się wychowując Lilię. Czuję, że tu i teraz jest moje miejsce.
Teraz całe moje życie kręci się wokół dziecka i bardzo mi to odpowiada. Mimo, iż zdarzają się gorsze dni to i tak jest wspaniale.

41 komentarzy:

  1. Ja też już wcześniej myślałam o dziecku, ale z drugiej strony wydawało mi się że jest jeszcze trochę za wcześnie. Za to teraz właśnie czuję że jest to idealny moment:) Mam nadzieję że również się sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czekać na ten odpowiedni moment :)
      Będziesz cudowną mamuśką!

      Usuń
  2. Cudne zdjecia. Ja mialam calkowity brak 'instynktu' do 24 roku zycia, a potem zrozumialam, ze zycie bez dzieci jest puste...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dużo wcześniej myślałam o dziecku, ale zawsze odkładaliśmy to na później, a to mieszkanie, a to coś tam..teraz, jak doleczę ten swój kręgosłup to mam nadzieję, że się uda i też będę miała taką śliczną córcię jak Lilia :) (bo na wychowaniu chłopaków się nie znam :P ). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybciutko wracaj do zdrowia i czekamy na dobrą nowinę :)

      Usuń
  4. Ciesze się, że jesteście szcześliwi! Znamy to uczucie! :)
    Śliczne zdjęcia macie dziewczynki.:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie mamy podobnie - nareszcie czuję się w pełni szczęśliwa :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że w końcu udało się spełnić Twoje marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się czyta takie wiadomości. Też czuję się spełniona jako matka i tak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ten instynkt poczułam gdy miałam jakieś... hmm może 18 lat. czekałam 4 lata:) i dalej nie wiem czy to jest dobry moment, ale instynkt był silniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jakieś wątpliwości lub strach ma się zawsze.
      Będzie dobrze :) Zobaczysz!

      Usuń
  9. Ja tak szybko nie myślałam o macierzyństwie.

    Gołym okiem widać, że macierzyństwo jest dla Ciebie, że to TEN CZA NA BYCIE MAMĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to napisałaś, być mamą to piękne uczucie! Ślicznie wyglądacie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja raczej nie byłam za dziećmi, choć zawsze chciałam je mieć. Ale teraz zwariowalam na punkcie mojego Synka i kocham być Mamą! !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także zaczęłam wcześnie myśleć o dziecku,mam 21 lat i czuje ze to dobry czas na macierzyństwo,cieszę się ze nasza córeczka jest zaplanowana;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bycie mamą, to szczęście i ciężka praca jednocześnie, ale wynagrodzenie jest bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  14. To takie piękne :) mam nadzieję, że też się spełnię w tej roli ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia Wasze! I najważniejsze, żeby czuć że to jest ten czas:) ja też tak czułam i wiem, że instynkt mnie nie zawiódł:))
    mama silesia, wcześniej benkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam to samo. W końcu czuję się spełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Macierzyństwo to najwspanialsza rola na świecie dzięki niemu czuję się spełniona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie razem wyglądacie :)
    a i ja podpisuję się pod Twoimi słowami - bycie mamą to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, wzruszający post i piękne Wy ;-)
    I doskonale Cię rozumiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądacie dziewczyny:) Byłam przekonana, że Lilka, to Twoja kopia, ale widząc zdjęcie męża już taka pewna nie jestem:D

    ps. nie wiedziałam, że też jesteś młodą mamą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio znaleźliśmy zdjęcie M. jak był mały i wyglądają z Lili jak bliźniacy :)
      Chciałam być jeszcze młodszą mamą :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Mój instynkt obudził się bardzo późno, ale w odpowiednim czasie dla mnie. Najważniejsze jest właśnie to, by wybrać dobry czas dla dzieci, wówczas i one i rodziece są szczęśliwe:) Ślicznie to wszystko podsumowałaś... Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry czas dla dzieci to podstawa.
      W końcu trzeba im tyle zapewnić :)

      Usuń
  22. U nas Huciu to było totalne zaskoczenie;)..gdzieś tam kiedyś planowaliśmy dzidzie.. ale nie spodziewalismy się,że natura wybierze za nas ;).Ja się przyznaję bez bicia,że u mnie instynkt pojawił się chyba dopiero ,przy pierwszych poczutych ruchach dziecka w brzuchu.,ale teraz.. teraz nie wyobrażam sobie zycie bez tej malej cudnej istotki:)
    Fotki cudne,ślicznie na nich wyglądacie:-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ