FOTOKSIĄŻKA PRINTU - IDEALNY PREZENT NA DZIEŃ MAMY

15:21:00 alinadobrawa 0 Comments

W tym roku już po raz trzeci będę szczęśliwie obchodzić Dzień Matki. Piękne święto, które napawa mnie ogromną dumą. Bycie mamą celebruję codziennie, ale jednak 26 maja nachodzi mnie do większych przemyśleń i wspomnień.
Tegoroczny Dzień Matki spędzamy razem z Lilką właśnie na wspomnieniach. Dzięki PRINTU mamy cudowną książkę, a w niej uwiecznione nasze wspólne, najpiękniejsze momenty.

PRINTU jak zwykle nie zawiodło i książka wyszła idealnie, dokładnie tak jak chciałam i zaprojektowałam. Po raz kolejny też zdecydowałam się umieścić fotografie tylko czarno-białe. Wyszło pięknie, bo zdjęcia w tym kolorze idealnie współgrają z delikatnym szablonem w kolorze pasteli. Przy tym projekcie wykorzystałam sporo zdjęć z telefonu i muszę przyznać, że w książce nie odbiegają jakością od tych wykonanych aparatem cyfrowym.

Tym razem PRINTU przygotowało z okazji Dnia Matki, właśnie specjalne, tematyczne szablony. Spośród trzech zupełnie różnych na pewno każdy coś wybierze. Właśnie dzięki gotowym szablonom, wykonanie książki jest banalnie proste i przede wszystkim bardzo szybkie.
Można zrobić cudowny prezent dla swojej mamy lub podobnie jak u nas, zrobić coś dla siebie i utrwalić wspomnienia i wspólny czas ze swoim dzieckiem.

PRINTU
FOTOKSIĄŻKA - O MAMIE I CÓRCE





















UWAGA!
Firma PRINTU przygotowała dla Was rabat :).
40% ZNIŻKI NA CAŁY ASORTYMENT
- rabat jest ważny już od tego momentu do 30.06.2016
- pobrany kod jest ważny 14 dni od momentu pobrania
- zamówienia złożone i opłacone do 15.05.2016 są objęte gwarancją dostarczenia do 26.05.2016
LINK DO POBRANIA KODU ZNAJDUJĘ SIĘ: TUTAJ.

Jeśli nie macie pewności co do fotoksiążki to osobiście bardzo Wam polecam. To już moja druga i po raz drugi mogę poręczyć za doskonałe wykonanie i super jakość.

0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ