SPOTKANIE MAM BLOGEREK W SZAMOTUŁACH

22:37:00 alinadobrawa 25 Comments

Blogowe Mam Marzenie, czyli pomysł Izy (NIE TYLKO RÓŻOWO) i nasze wspólne wykonanie. Pamiętam jak Iza, wspólną organizację spotkania dla mam blogerek zaproponowała mi już z jakiś rok temu. Wtedy nie chciałam, a w zasadzie to bałam się, że nie damy rady, jednak w końcu, kiedy jeszcze raz usłyszałam propozycję, aby spróbować pomyślałam, że może jednak warto i jak się okazało, oczywiście było warto :). Spełniłyśmy wspólne marzenie o organizacji spotkania dla blogerek.
Oprócz ogromu pracy przy samej organizacji, trochę bałam się też tego, że nikt nie będzie chciał do nas przyjechać. Mała miejscowość może nie zachęcać do przyjazdu, ale okazało się wręcz przeciwnie i zgłosiło się tyle chętnych dziewczyn, że miałyśmy nie lada problem, aby wybrać tylko piętnaście.
Potem już ruszyło na całego, a w nadmiarze pracy czas do spotkania uciekał błyskawicznie.

W końcu nadszedł 7 listopada i razem z dziewczynami spotkałyśmy się w CAFE MARZENIE, czyli w uroczej i przytulnej szamotulskiej kawiarni. Klimatyczne wnętrze tylko nastrajało do wspólnych rozmów przy pysznej kawie.
To właśnie kawa była tematem pierwszych warsztatów, które poprowadził dla nas pan Maciej, czyli właściciel kawiarni. Było ciekawie i śmiesznie :). Dowiedziałyśmy się skąd pochodzi kawa, jakie są rodzaje, czy jak ją odpowiednio zaparzać.
Po odrobinie śmiechu i rozluźnieniu przyszedł czas na temat typowo kobiecy i do pracy wzięła się Roksana, czyli: DZWONECZKOWY RAJ MAMY, która wzięła na warsztat kosmetyki marki PLUS DLA SKÓRY. Opowiedziała nam dużo o samej marce, czyli kosmetykach, które dopiero niedawno weszły na rynek, ale swoją różnorodnością, przystępną ceną i pozytywnym działaniem, podbijają serca coraz większej ilości kobiet. Roksana podczas prezentacji opowiedziała też o odpowiedniej pielęgnacji skóry i włosów. Była też upominkowa paczka dla każdej mamy :).
Kolejne warsztaty należały do Tomka i słuchałyśmy o technologi i programach, które pomagają zwiększyć zasięg bloga i liczbę jego odbiorców.
Zaraz po Tomku, głos zabrała Ania, czyli radca prawny. Dowiedziałyśmy się przede wszystkim jak chronić swój wizerunek w sieci, ale było też kilka słów o własnej działalności gospodarczej, czy umowach jakie możemy podpisywać podczas współpracy z firmami.

Po warsztatach nadszedł czas, aby coś zjeść i na stole pojawiła się pyszna zupa z soczewicy (swoją drogą pierwszy raz ją jadłam) i pierogi.
Po jedzeniu ruszyłyśmy z Izą, z rozdaniem upominków oraz loterią i licytacją. Dzięki hojności sponsorów, fantów na loterii i licytacji było bardzo dużo, a co za tym idzie uzbierałyśmy nie małą kwotę, bo aż 1503 zł, które przekazałyśmy do naszej lokalnej fundacji, czyli: FUNDACJI VARIETAE.
Na sam koniec, czyli na osłodzenie smutków, że spotkanie dobiega końca, był czas na tort. Pani Patrycja z ATELIER TORTÓW PATRYCJA PABICH, zaskoczyła chyba wszystkie dziewczyny :), tort był przepiękny i pyszny.

Tak właśnie wyglądało nasze Blogowe Mam Marzenie, moje pierwsze spotkanie blogerek w roli organizatorki. Cieszę się niezmiernie, bo to kolejne, fajne doświadczenie.
Dziewczyny, jeszcze raz dziękuję, że zechciałyście do nas dołączyć. Mam nadzieję, że miło spędziłyście te kilka godzin :).
Zapraszam na krótką fotorelacje.




















25 komentarzy:

  1. Fajna relacja ze spotkania i dużo ciekawych rzeczy na pewno się dowiedziałaś :D
    A tort ...przecudny :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. :* Dziękuję, że wytrwałaś z moimi humorami i nawałem pracy, jaki na Ciebie zrzuciłam. no i z tymi kurierami, co stale paczki przysyłali.
    A spotkanie? Chyba nam się udało :) Przynajmniej ja jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie pracy było równo dla każdej :).
      Wyszło tak jak chciałyśmy :), ja też jestem zadowolona :D

      Usuń
  3. Wow! Pięknie to wyszło! Zazdroszczę Wam!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję spotkania :) Blisko mieszkam Szamotuł więc jak zobaczyłam tytuł ucieszyło mnie, że coś dzieje się fajnego w moich okolicach :) Gratuluję spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda na zdjęciach, na żywo pewnie wyglądało jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było świetnie :) Ja tym bardziej się cieszę, bo to był mój pierwszy raz no i mam sentyment do waszej miejscowości :) DZIĘKI!! PS zdjęcia super , ja żałuję, że nie zrobiłam kilku ujęć kawiarni :( Bardzo mi sie tam podobało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej nam miło, że pierwsze spotkanie, własnie u nas :).
      Kochana zdjęcia są udostępnione w pliku i Twój e-mail jest dodany, więc możesz sobie pobrać. Ja żałuję, że tak mało zdjęć zrobiłam :/.

      Usuń
    2. Ja również żaluję,,sama się sobie dziwie bo ja robię zdjęcia obsesyjnie i zawsze w dużych ilościach!!! Chyba nadmiar wrażeń :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę ;)
    Też bym chciała być na takim spotkaniu.
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Fajnie, że udało się stworzyć taką fajną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekł mnie torcik:) Spotkanie pewnie świetne - oby więcej takich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkanie było super i mam nadzieję, że już planujecie przyszłoroczne :-D Hehe 😈 Dziękuję że mogłam być i za ogrom włożonej pracy! 😚

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Wam takiego spotkania :) na pewno było trochę stresu przy organizacji, ale z tego co napisałaś, nerwy były tego warte :) Super - pozytywne doświadczenie.

    J co prawda dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale mam nadzieję, że może i na mnie przyjdzie kolej i kiedyś wybiorę się na takie spotkanie :)
    Póki co, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie: Aronkowa.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :).
      Koniecznie musisz się na jakieś zgłosić :).
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  12. Bardzo fajnie to wyszło. Chętnie sama kiedyś wzięłabym w takich udział. Koniecznie daj mi znać w kolejnym spotkaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Spotkanie bardzo udane, warsztaty bardzo interesujące i cała oprawa na plusie, dziękuję za możliwość uczestniczenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ