SMART SHOPPING, CZYLI PROSTOTA ZAKUPÓW W DOMU

13:02:00 alinadobrawa 0 Comments

Jeszcze kilka lat temu w życiu nie pomyślałabym, że kupię coś przez Internet. No bo jak tak bez przymierzenia, dotknięcia? Nie, kiedyś to było zdecydowanie nie dla mnie. Z czasem jednak powolutku wszystko zaczęło się zmieniać. Przede wszystkim coraz więcej sklepów wyszło z ofertą zakupów online, przez co coraz więcej ludzi zaczęło w ten sposób kupować. Okazało się, że można coś kupić za pomocą kliknięcia myszką i być z tego w pełni zadowolonym. Słysząc i czytając coraz więcej pozytywnych opinii i ja zaczęłam się w końcu przekonywać.

Kiedyś po prostu lubiłam chodzić po sklepach. Tu zobaczyć i obejrzeć, tam przymierzyć. W międzyczasie oczywiście jakaś mała kawa. Od czasu do czasu, to fajny czas na spędzenie wolnego czasu, szczególnie dla kobiety :). Z czasem, kiedy zostałam mamą, wszystko zaczęło się jednak zmieniać.
Zaczęłam bardziej doceniać i gospodarować swój czas. Teraz na pierwszym miejscu zdecydowanie stawiam na chwilę tylko dla siebie, kiedy w ciszy i spokoju mogę wygodnie usiąść z kubkiem gorącej kawy. Bieganie po sklepach poszło w odstawkę. Nie chce mi się już, za dużo czasu na to potrzeba. Prościej jest dla mnie przy tej pysznej kawie wziąć telefon i na spokojnie przejrzeć sobie oferty sklepów online.

Praktycznie już każdy sklep posiada ofertę online. Czytelne strony, zdjęcia obrazujące rzeczywisty wygląd, szybkie dostawy. Tak jest zdecydowanie prościej. Kilka kliknięć, 2-3 dni i zakupy mam już u siebie.
Tak właśnie na dzień dzisiejszy grubo ponad połowa moich zakupów odbywa się w domu.

Największe zalety smart shopingu?
1. ZAOSZCZĘDZONY CZAS
Przede wszystkim wspomniany już przeze mnie czas. Zakupy w domu to dla mnie jakieś 30 minut. Tyle właśnie zajęło mi ostatnio kupienie ubranek dla Dalii. Wyjazd do sklepu to już jakieś 3-4 godziny z głowy. Tracimy czas na dojazd, szukanie, czy stanie w kolejkach.
2. PORZĄDEK
Na drugim miejscu stawiam ład i porządek. Tak, tak dobrze czytacie :). W sklepach internetowych wszystko jest dokładnie opisane. Konkretny produkt zawsze pod dokładnym opisem. W sklepie stacjonarnym już nie koniecznie, bo czasami, np. znalezienie wybranego rozmiaru z upatrzonego ubrania, graniczy z cudem, albo okazuje się, że go w ogóle nie ma. W czasie wyprzedaży, czy innych promocji, na sklepach panuje spory bałagan, w którym robienie zakupów to już żadna przyjemność.
3. TANIEJ
Nawet zdecydowanie taniej. Wiele rzeczy w sklepach online dostaniemy taniej niż stacjonarnie. Warto korzystać z takiej strony jak Kupon.pl – znajdziecie na niej wszystkie kody rabatowe, zniżki, promocje do Waszych ulubionych sklepów z takich kategorii jak: ubrania, elektronika, podróże, czy zdrowie i uroda. Każdy z pewnością znajdzie coś atrakcyjnego dla siebie.




Moje zeszłotygodniowe zakupy, to mała wiosenna wyprawka dla Dalii ze sklepu Smyk. Kilka par cudownych legginsów, które świetnie się u nas sprawdzają. Zakupy poszły szybko, tanio i wygodnie :). Na stronie dostępnych jest jeszcze wiele rabatów np. wyprzedaż zimowych butów i ubrań do -50%, czy rabaty na zabawki i gry do -60%. Te, jak i wiele innych promocji znajdziecie tutaj: https://kupon.pl/smyk-promocje.
Ostatnio właśnie na ten sklep stawiam najczęściej, jeśli chodzi o zakupy dla dziewczynek, za to dla siebie widzę, że bardzo często lubię zerkać na asortyment sklepu Reserved, w którym dzięki stronie z kuponami możecie skorzystać z wyprzedaży nawet do -70%! Szczegóły promocji znajdziecie tutaj: https://kupon.pl/reserved.




A Wy, jakie macie podejście do zakupów w sklepach internetowych?

0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ