11, 12, 13 I 14 TYDZIEŃ CIĄŻY

10:20:00 alinadobrawa 5 Comments

Ja naprawdę jestem w ciąży? Często w myślach zadaję sobie to pytanie, bo tak naprawdę zdarza mi się o tym po prostu zapominać. Sama nie wiem, czy to dziwne, czy jak najbardziej normalne. Kiedy cały dzień czuję się dobrze, a fizycznie też jeszcze tej ciąży po mnie nie widać, zdarza mi się zatracić i zabrać za coś czego nie powinnam robić.

Obecnie jestem w 14 tygodniu ciąży, czyli nareszcie zaczął się dla mnie ten upragniony II trymestr, w którym podobno jest tak cudownie. Zobaczymy jak to będzie u mnie. Bardzo chciałabym mieć trochę więcej energii i nie być ciągle taka nieobecna (choć po części pewnie pogoda za oknem ma na to wpływ). Będę ogromnie wdzięczna jeśli któraś z Was, która była lub jest na tym etapie napisze mi, czy faktycznie jest jakaś poprawa. Moje mdłości pomału zaczynają ustępować i dokuczają mi już tylko późnymi wieczorami, niestety co wieczór, ale nie narzekam na to zbytnio, bo jednak cały dzień czuję się dobrze. Poza tym uważam, że u mnie jest z tym naprawdę nieźle. Nie ma co, trzeba pamiętać, że zawsze może być gorzej.

Z racji, ze nie posiadam prawa jazdy, a teraz jest na to ostatni dzwonek, postanowiłam jakiś czas temu zapisać się na kurs. Zaczynam się zastanawiać, czy dobrze zrobiłam, bo nie ma co ukrywać, że początkujące jazdy są bardzo stresujące i nie wiem jak to wpłynie na dziecko. Mam nadzieję, że nie będzie w przyszłości małym złośnikiem i, że rozwój mojej ciąży na tym nie ucierpi.

Od kiedy podjęłam decyzję o prowadzeniu bloga byłam pewna, że często będę dodawać nowe posty, ale wcale nie jest tak łatwo. Trzeba mieć co napisać i jeszcze sensownie to skomponować, ale myślę, że idzie mi coraz lepiej i notatki będą się pojawiać częściej.

5 komentarzy:

  1. Kochana, zaczynam czytać :) zdawaj relację na bieżąco :) GRATULUJĘ i 3mam kciuki za Was :* Pozdrawiam bozena170 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, zdaje sie, ze jestesmy na tym samym etapie ciąży:)
    Na kiedy masz termin?
    Pozdrawiam - Ancymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Na razie mam termin wyznaczony według kalendarzyka i jest on na 1 czerwca, a jak u Ciebie to wygląda?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. No u mnie właśnie, wg obliczeń, 3 czerwca, wg usg 31 maja:) Wiec będę obserwować Twoje zmagania i porównywać ze swoimi...
      Jesli chodzi o moje samopoczucie, to mdłości już nie mam, przytyć nie przytyłam jeszcze nic:(, a bardzo bym chciała, a brzuch powoli zaczyna sie pokazywać, szczególnie po całodziennym pałaszowaniu, ale jedzenie nie sprawia mi jeszcze przyjemności, a apetyt nikły. Wybredna jestem, mało rzeczy mi smakuje, jakoś gorzej z tym, niż przed ciaza...
      Ancymon

      Usuń
    3. U mnie już jest jakieś 6 kilo do przodu, ale na szczęście ładnie rozkłada mi się to po całym ciele :)
      Z jedzeniem też mam i smakuję mi wszystko tak jak przed ciążą.
      Pozdrawiam Alina

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ