29 I 30 TYDZIEŃ CIĄŻY

23:17:00 alinadobrawa 10 Comments

Za nami kolejne skończone tygodnie, na całe szczęście. Teraz będę o wiele bardziej doceniać każdy dzień kiedy Lili jest w brzuszku. O tym, że jest już sporo obniżona pisałam w ostatnim poście (TUTAJ). Cały czas leżymy i odpoczywamy.

Niedawno pisałam też, że Lilu ma już stałe pory kopania. Na dzień dzisiejszy jest to już nie aktualne. Teraz Lili rusza praktycznie całymi dniami i nocami i aż trudno mi sobie wyobrazić czas po porodzie, kiedy już nie będzie ani brzucha, ani kopniaków. No, ale coś za coś i wtedy będę już mogła przytulić naszą córeczkę.

Na ostatnim badaniu, oprócz tej smutnej wiadomości okazało się, że schudłam 1 kg. Ciekawe, teraz jak cały czas leżę to na pewno szybko nadrobię, ale na dzień dzisiejszy mamy jakieś 11 kg do przodu. Na badaniach, miesiąc temu lekarz stwierdził u mnie infekcję nerek i od tamtej pory cały czas biorę leki. Teraz jest już lepiej, ale w dalszym ciągu jest jeszcze trochę bakterii, więc kuracja lekowa trwa nadal. Myślę, że na następnej wizycie będzie już dobrze.

10 komentarzy:

  1. Mój brzuszek przy Twoim jest ogrooomny:) Ślicznie wyglądasz! I mam podobne odczucia co do ruchów, właściwie to one ciągle się już teraz zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♥ Może jeszcze Cię dogonię z brzuszkiem :)
      A ruchy rzeczywiście z dnia na dzień o innej porze i z inną intensywnością.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądacie :)) I też mam wrażenie, że mój brzuszek przy twoim to olbrzym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze sporo urośnie:)
      Przynajmniej mam taką nadzieję, bo zaczynam się obawiać, że Lili jest taka malutka.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. co ja będę pisać, jak już dziewczyny wyżej napisały wszystko o Twoim brzuszku:))
    zgrabny, malutki i taki w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ty też prześlicznie się prezentujesz tzn. Wy :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Piękny brzuszek.
    Ja też w ciąży chudlam i to mocno, chyba niektóre mamy tak po prostu mają. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku bardzo szybko zaczęłam tyć, a teraz albo waga spada, albo stoi w miejscu.
      Powinno być zupełnie na odwrót :)
      Ale tak jak napisałaś niektóre kobiety tak mają i już :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. ale masz malutki i zgrabniutki brzuszek. Mój to był XXXXXL ;-)
    Zdrówka dla was ;-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ