LILIA & PLUSZAKI

13:16:00 alinadobrawa 34 Comments

Uwielbiam w mojej Lileczce wiele rzeczy, mogłabym pisać i pisać. Jednak od pewnego czasu jest coś, co wyjątkowo mnie zachwyca i rozczula. Widok śpiącej Lili z przytulonym do siebie pluszakiem :). Kiedy przez nianię słyszę, że Gumbasek już zasnął zawszę idę sprawdzić, czy wszystko jest dobrze. Od kilku dni zastaję widok malutkich rączek Lili, trzymających króliczka lub pieska. Tak mnie to rozczula, że zawsze mam mokre oczy.

Bardzo chciałabym jej zrobić zdjęcie, ale wiem, że się obudzi i będzie wystraszona, więc odpuszczam. Muszę zapamiętać ten obraz w głowie :). Tak więc przedstawiam zdjęcia Lili, przygotowującej się do długiego spania :).



34 komentarze:

  1. Oh jak ja kocham widok śpiących dzieciaczków wtulonych w swoje pluszaczki <3 pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodzizna z niej straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana :)
    Em też do zaśnięcia musi mieć króliczka :) na twarzy oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się rozczuliła na taki widok ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak :) U nas Gabi też obejmuje miśka :), ale zazwyczaj wściekle wpierdziela swoje paluszki chyba zębochy ją męczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczynka, jak mama :)
    Dawno tu nie byłam, teraz leże chora więc odrabiam zaległości
    Pozdrawiam cię serdecznie i przypominam się :)
    Zapraszam http://wiolka44.blog.pl/ ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Widok śpiącego maluszka to coś pięknego :)
    Niestety moja Malutka z pluszakami nie śpi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klara przez dwa lata w ogóle ich nie zauważała ;)

      Usuń
    2. To z Lilką jest tak, że ledwo ją odłożę do łóżeczka i już sięga za całą ekipą :)

      Usuń
  8. Mój też ostatnimi czasy wtula się w swojego misia :)
    I tym bardziej mnie to rozczula, bo to miś z mojego dzieciństwa :)
    Slodka Lilcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To rzeczywiście fajna sprawa :):)
      Po mnie niestety nic nie zostało :(

      Usuń
  9. Śliczna. Ja Filipowi robię zdjęcia jak śpi, ale rzadko wychodzą, bo jest za ciemno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze też w końcu spróbować :)
      Ze spania w dzień mam pełno.

      Usuń
  10. Super! Moj się wtula w przytulankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodka! A widok maluszków z pluszakami to cudowana sprawa:) u nas też królują pluszaki, które wcześniej nie wzbudzły większego zainteresowania, a teraz dzień bez przytulasków do pluszaka dniem straconym:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ona jest słodka ;) Wydaje się być taka spokojna, grzeczna, radosna. Idealna dziewczynka ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. a i u nas Alanek ostatnio śypia ze swoja zyrafcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas O. zawsze spałą z pieluchą tetrową w misie, ale od kilku tygodni zastępuję ją właśnie misio przytulanka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilka swego czasu tez lubiła się przytulać do pieluszki :)

      Usuń
  15. Kochana nominowałam cię do Versatile Blogger Award

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ