PIERWSZE ZĄBKI

12:16:00 alinadobrawa 44 Comments

Lilce wybiły się ząbki. Tak, tak ząbki, aż dwa na raz. Akurat kiedy skończyła pół roku.
Pierwszy pojawił się w nocy z 3 na 4 grudnia, a drugi z 4 na 5 grudnia. Moja córka jest teraz dumną posiadaczką, dwóch dolnych jedynek.

Na szczęście pojawienie się ząbków odbyło się bezobjawowo. Nie było temperatury, marudzenia i chyba dlatego jestem w tak wielkim szoku, że to już. Nie ukrywam, że dużo się nasłuchałam, co dzieje się z dziećmi kiedy ząbkują. Bałam się, kiedy to wszystko się zacznie u Lili, a tu proszę tak po prostu, zęby są i tyle. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to ta pierwsza pobudka w nocy (pisałam o niej: TUTAJ), ale cały czas jestem bardziej za tym, że wtedy jednak bolał Lilu brzuszek.
Mam nadzieję, że nie zapeszę i reszta zębolków pojawi się w ten sam sposób.

44 komentarze:

  1. Gratulujemy ząbków ;) U Nas też są dwa, ale nam one dały nieźle popalić hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      No te na szczęście poszły gładko, zobaczymy co będzie dalej :)

      Usuń
  2. Gratulujemy ;) i czekamy na jakieś foto ząbków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Zdjęcie będzie później, bo dopiero co wyszły za dziąsełka :)

      Usuń
  3. Gratulacjedla Lileczki:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!!!!
    I super, że tak bezobjawowo i dwa na raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Byłam w szoku jak na drugi dzień zobaczyłam jeszcze jednego :)

      Usuń
  5. Gratulację ! :) U nas tez pojawiły sie równo po skończeniu 6 miesięcy :)
    Aaaaa i te pierwsze podobno nie bolą i nie dają się o znakach.....gorzej z kolejnymi ;) ale bądźmy dobrej myśli !!! Mnie tez to czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O już drugi raz o tym słyszę :)
      Może coś w tym jest... zobaczymy :)

      Usuń
  6. Gratulacje! bardzo Wam życzę, żeby następne ząbki były podobnie - bezobjawowo. Bo nie jest to łatwe do przejścia i dla malucha i dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :) Gratulujemy pierwszych zęboli :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zęboli;) U nas też jeszcze dwa, ale wszystko wskazuje na pojawienie się następnych;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) my czekamy dziś ślinotok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) my czekamy na razie ślinotok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, oby i u nas wyrosły bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje wielkie! I fajnie macie tak bezobjawowo, u nas od kiedy zaczęło się ząbkowanie (a trwa już z przerwami pół roku) to naprawdę nie ma lekko, a u Was pięknie poszło, oby tak dalej! Ściskamy Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Też mam ogromną nadzieję, że z resztą będzie tak samo :)

      Usuń
  13. Gratuluję! Nam jeszcze daleko do ząbkowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) gratuluję :) mam nadzieję że i u nas odbędzie się to bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bardzo Ci życzę, by było tak samo :)

      Usuń
  15. Gratulacje :) Oby wszystkie następne też wyszły bezobjawowo :)
    U nas tylko pierwsza jedynka taka była, a cała reszta ciężko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Chciałabym, żeby było podobnie, ale co ma być to będzie :)

      Usuń
  16. Gratuluję pierwszych ząbków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję. U nas też przebiły się dwa na raz i też odbyło się to bezobjawowo. :)
    Jednak u nas było to już 2 miesiące temu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Ja w życiu bym się nie spodziewała, że pojawią się dwa :)

      Usuń
  18. Gratulujemy pierwszych ząbków a tym większe gratulacje, że bezboleśnie. U nas był koszmar, i zresztą jest do tej pory, idą 5tki :( Pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Gdzieś czytałam, że piątki to praktycznie każde dzieciątko źle znosi.

      Usuń
  19. Gratulujemy ! :D my mamy też dwie jedynki i 10,5 miesiąca.. i ani widu ani słychu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje:) teraz już z górki z ząbkami pójdzie:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ