SPOTKANIE MAM BLOGEREK W PŁOCKU

13:18:00 alinadobrawa 20 Comments

Trzecie spotkanie mam blogerek w Płocku, czyli blogi zbliżają mamy.
O zapisach na spotkanie dowiedziałam się na ostatnią chwilę i mimo dużej odległości, decyzję podjęłam szybko i po kilku dniach, ku mojej radości okazało się, że jestem na liście :). Czas oczekiwania zleciał bardzo szybko, tym bardziej, że organizatorki Asia (ZUZULENKA) i Ilona (NELLAVITA) na bieżąco informowały nas o etapach przygotowań. Na spotkanie pojechałam sama, ze względu na dużą odległość. Pokonanie takiej trasy z Lili nie należałoby do łatwych, a i dla niej byłby to męczące.
Podglądając poprzednie relacje ze spotkań, wiedziałam, że będzie super, ale nie sądziłam, że aż tak. Spotkanie odbyło się w centrum Płocka w Hotelu Herman. Samo spotkanie, oprócz poznania się mam, miało też na celu przekazanie nam kilku cennych informacji.

Jako pierwsi wygład przeprowadzili przedstawiciele akcji ZACHĘĆ SWOJE DZIECKO DO MYCIA ZĘBÓWByła mowa o próchnicy i innych problemach z ząbkami u mały dzieci. Mogłyśmy się dowiedzieć o tym jak ważne jest pielęgnowanie ząbków mlecznych, co niestety nadal dla sporej części rodziców jest nowością. Maluchy w tym czasie miały okazję potrenować prawidłowe mycie zębów.
Następnie wykład przeprowadziła pani Monika Łobodzińska, która zajmuję się coachingiem rodzicielskim (więcej na ten temat tutaj: MYHARMONY).
Później był czas dla fizjoterapeutki, pani Ani z firmy SLIPPERS FAMILY, która omówiła nam zasady prawidłowego dobierania obuwia u dzieci.
Jako ostatni pojawił się przedstawiciel marki BABY DESIGN, pan Maciej. Zaprezentował nam jeden z wózków, a konkretnie model Travel, który jak się okazało był nagrodą dla jednej z nas.
Dodatkowo przez cały czas spotkania, każda uczestniczka mogła sprawdzić stan swojej skóry, dzięki firmie KOSMETYKI DLA, która później ufundowała upominki dla kilku mam.

Zdjęcia wykonane przez Sebastiana Adamkiewicza.
Zachęcam do odwidzenia profilu: SEBASTIAN ADAMKIEWICZ PHOTO VIDEO.



















Dziękuję wszystkim sponsorom spotkania za upominki.
























Sponsorzy spotkania:
cottonovelove
TOPGAL
Titi
Mlove
ClipS
Oillan
gaGalu
PRINTU
Buba

ŹRÓDŁO: http://spotkaniemamblogerekplock.blogspot.com/

20 komentarzy:

  1. Piękna skrzynka. Daj znać jak przetestujecie jak sprawdzają się kosmetyki z Pat&Rub, bo jestem ich bardzo ciekawa. Whiskas w pudełku najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne spotkanie, widać, że było bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, jeszcze nie byłam nigdy na spotkaniu Mam blogerek

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie. Szkoda tylko że wszystkie organizowane są tak daleko od mojego miejsca zamieszkania.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto podjechać :) To też było daleko ode mnie.

      Usuń
  5. Marzy mi sie kiedyś na takim spotkaniu byc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne musiało być to spotkanie... zawsze z wielką przyjemnością czytam relacje z nich :) Ale pod wrażeniem jestem też ilości upominków... trzeba mieć miejsce w aucie, żeby się zapakować z tym wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z przyjemnością spotkałabym się z Tobą kiedyś na takim spotkaniu :)

      Usuń
  7. Miło było Cię w końcu poznać. Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mocno ściskam. Do następnego i oby udało się dłużej pogadać :)

      Usuń
  8. Chyba na wszystkich blogowych spotkaniach chciałabym być :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać, że fajnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ