FOTOKSIĄŻKA PRINTU - PIERWSZY ROK Z ŻYCIA LILI

09:00:00 alinadobrawa 18 Comments

Jak już wiecie z poprzedniego postu, w marcu byłam na spotkaniu mam blogerek w Płocku.
Jednym ze sponsorów tego wydarzenia był PRINTU - DRUKUJEMY EMOCJE, który każdej mamie sprezentował fotoksiążkę.

Już kiedyś wspominałam, że nie jestem za tym, by zdjęcia trzymać tylko na dysku. My wywołujemy, zdjęcia są w albumie i ramkach. Fotoksiążka była dla mnie nowością, więc tym bardziej z radością zabrałam się za jej tworzenie.
Pomysł na to jak ma wyglądać, wpadł mi do głowy od razu. Chciałam aby był w niej zawarty pierwszy rok z życia Lili, miesiąc po miesiącu. Jeśli chodzi o oprawę, postawiłam na klasykę. Bladoróżowe tło i czarno-białe zdjęcia. Już na podglądzie widziałam, że to ładne połączenie, jednak książka na żywo, niesamowicie mnie zaskoczyła. Szkoda, że poniższe zdjęcia tego nie oddają.

Tworzenie książki idzie szybko i sprawnie, a jeśli mamy już wcześniej pomysł, plan i przygotowane zdjęcia to nie potrwa to dłużej niż 1-2 godziny. Na stronie Printu, książkę przygotowujemy za pomocą edytora, który jest bardzo łatwy w obsłudze i dodatkowo cały czas mamy podgląd na swoją pracę. Książka może być jaka tylko zapragniemy. Do wybory jest jej rozmiar, kolor, rodzaj okładki, liczba stron i wiele innych. To samo tyczy się zdjęć. Sami ustalamy ich rozmiar, położenie i ilość na stronie.

PRINTU
FOTOKSIĄŻKA - PIERWSZY ROK Z ŻYCIA LILI











UWAGA!
Firma PRINTU przygotowała dla Was rabat :).
30% ZNIŻKI NA CAŁY ASORTYMENT
rabat będzie ważny od 17.04.2015 do 15.05.2015
podczas zakupów, po przejściu do płatności w odpowiednim miejscu należy wpisać kod rabatowy: "alinadobrawa" (rabat zostanie naliczony automatycznie)

Rabat 30% to naprawdę dużo i warto skorzystać.
Fotoksiążka to coś innego. Przyzwyczajeni do tradycyjnych albumów na pewno będą mile zaskoczeni.

18 komentarzy:

  1. Piękna książka koniecznie muszę skorzystać z tego rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia niestety i tak nie odzwierciedlają jak ładnie wygląda w rzeczywistości :)

      Usuń
  2. Wspaniała pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna pamiątka :) zaraz sprawdze cennik i moze skorzystam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Ja już dawno medytuję na zrobieniem fotoksiążki tylko czekam na grubszy portfel:) Ale może właśnie na tę się skuszę, bo wykonana się wydaje być świetnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie napisałam o tym.
      Tak, wykonana jest bardzo solidnie i starannie. Warta swojej ceny :)

      Usuń
  5. super Wa wyszła:) A proszę powiedz mi jaką oprawę wybraliście, format i ilość stron?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wybrałam format 25x20, oprawa twarda, zdjęcia z połyskiem i 30 stron.
      Okładka jak i wszystkie strony w środku są bardzo bladoróżowe. Tył tak samo.

      Usuń
  6. rewelacja..właśnie się zbieram żeby ogarnąć zdjęcia z pierwszego roku Lilianki :) fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. My też zrobiliśmy pierwszy rok Zosi :-) dziś pokażę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna fotoksiążka! Wspaniała pamiątka zarówno teraz, jak i za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ