ZAKUPY Z SECOND HAND - 4

18:23:00 alinadobrawa 11 Comments

Idzie wiosna, a to skutkuje tym, że częściej zaczynam zaglądać do lumpeksów. Garderoba Lili powoli zapełnia się nowymi ubrankami. Myślę, że na wiosnę nic więcej już Lili nie potrzeba, ale czas już zacząć rozglądać się za ciuszkami letnimi.
Dziś pokażę Wam ubranka, które Lili nosi właśnie teraz.

ZAKUPY Z SECOND HAND

SWETER - BABY
Cena: 15,00 zł





BLUZA - OLD NAVY
Cena: 16,50 zł





SPODNIE - NEXT
Cena: 12,00 zł





Sweterek kupiłam już jesienią, ale zupełnie o nim zapomniałam, więc Lila nie nosiła go często, teraz powoli robi się na niego za ciepło, ale jako taka narzutka spisuje się rewelacyjnie.
Za to bluza i spodnie to mój ostatni zakup i idealnie sprawdzają się przy aktualnej pogodzie.

WSZYSTKIE ZAKUPY Z SECOND HAND W JEDNYM MIEJSCU: ZAKUPY Z SH.

11 komentarzy:

  1. Gdzie chodzisz do lumpeksów? ja normalnie nie mogę trafić na nic sensownego, ostatnio jak byłam, chciałam wybrać jakieś ciuszki dla bratanicy męża, takie żeby w żłobku miała w razie co do piachu itp. (86-92) i zaglądnęłam na mniejsze i .. tragedia. Brzydkie toto, brudne zniszczone... ani małych nie było ani większych.. :/
    A Ty masz takie perełki...
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mam trzy takie sprawdzone, w Szamotułach.
      Ciuszków ogrom i jest w czym wybierać, gorzej, że dla siebie nic nie umiem poszukać :/

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się sweterek - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piękny jest :) Od razu go zauważyłam wśród innych :D

      Usuń
  3. Też często kupuję w ciucholandach i muszę przyznać, że jak ktoś ma pojęcie i ma do tego dryg, to może regularnie trafiać w złote okazje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem Ci, że od lumpeksu też dużo zależy. Ja chodzę do 3, gdzie jeden z nich ma co tydzień tak fajne ciuszki, że nawet przebierać i szukać nie trzeba. Wszystko ładnie porozwieszane, większość w ogóle z metkami! Jak tam jestem to czasem zapominam, że to lumpeks :D

      Usuń
  4. Sweter świetny. Podejrzewam, że w zwykłym sklepie kosztowałby majątek. Możesz podawać ceny, aby uświadomić rodziców, że modnie ubrane dziecko to niekoniecznie znacznie lżejszy portfel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma problemu :) Będą ceny przyszłych postów, a i poprawię te co już są, bo ceny mam zapisane :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ