KLOCKI DREWNIANE, CZYLI NAJLEPSZA ZABAWKA DLA DZIECKA

08:30:00 alinadobrawa 6 Comments

Lilia uwielbia zabawę z klockami. Cieszy mnie to niesamowicie, że sama do nich zasiada i w skupieniu buduje coraz większe budowle i inne cuda.
Klocki dają ogromne pole do popisu przy zabawie. Można wymyślić z nimi tyle zabaw, że nigdy nie ma nudy :). Bawimy się różnymi jednak nic nie równa się z tymi wykonanymi z drewna. Uwielbiam ich zapach i trwałość. Dziś pokażę Wam klocki, które mamy w domu, właśnie te drewniane.

HAPPY WOOD TOYS
KLOCKI DREWNIANE
Cena: 60,00 zł / SAKIEWKA - 100 szt.


OPIS PRODUCENTA:
Naturalne klocki z literkami i cyferkami z jednej strony, i obrazkiem z drugiej. Wykonane z drewna bukowego w kolorze naturalnym. Klocki są idealnym uzupełnieniem edukacji naszych dzieci, pomagają w nauce alfabetu oraz pierwszych liczb. Pozwalają również przyporządkować odpowiednie literki do nazw obrazków i wykonać pierwsze działania.
Klocki są ze sklepu DaWanda. Naszych klocków jak i innych zabawek wykonanych z drewna szukajcie w zakładce: ZABAWKI DREWNIANE.

MOJA OPINIA:
Na klocki zdecydowałam się gównie ze względu na ich rozmiar. Już wcześniej zauważyłam, że Lili z naszych innych kloców zawsze wybiera te mniejsze. Nie myliłam się i prezent okazał się idealny. Klocki pewnie trzymają się w dłoni małego dziecka. Literki, cyferki i obrazki okazały się świetne przy nauce mówienia. Lila powtarza już coraz więcej i sama spośród wszystkich klocków wybiera te, które umie nazwać.













ŚWIAT KLOCKÓW DREWNIANYCH
KLOCKI DREWNIANE
Cena: 40,00 zł / PUDEŁKO - 85 szt.


OPIS PRODUCENTA:
Klocki, które bawiąc uczą, jednocześnie rozwijając kreatywność i zdolności manualne dziecka. Poznają one kolory i figury geometryczne oraz ćwiczą koncentrację. Klocki wykonane są z drewna olchowego.

MOJA OPINIA:
Te klocki mamy już sporo czasu. Lila potrafi zająć się nimi na dłużej, ale na wykorzystanie ich możliwości jest jeszcze za mała. Klocki maja sporo różnych elementów, z których naprawdę wiele można zbudować. Domki, wieże, pojazdy, ogranicza nas chyba tylko wyobraźnia :). Lili póki co spośród wszystkich wybiera te najmniejsze i tworzy swoje wieżyczki :).









Jeśli to post o klockach drewnianych, to na koniec nie mogłabym nie pokazać Wam naszych najcenniejszych klocków. Najcenniejszych sentymentalnie, bo jako dziecko bawił się nimi Lili tata.
Jak na ponad 35 lat, są w świetnym stanie i to jest właśnie w drewnie najpiękniejsze :).






Wasze pociechy też tak uwielbiają klocki?

6 komentarzy:

  1. Ładne te klocki! Przypominają mi moje z dzieciństwa. Ja miałam kwadratowe, grubsze troszkę i z każdej strony (przód tył) miałam literkę, np A, B itd :) cały alfabet. Niestety, podczas przeprowadzki do swojego domu z domu babci, gdzieś to poginęło. A wychowało się na tych klockach 6 dzieci :)
    A wracając do rzeczywistości - klocki uwielbia mój Podopieczny, ale DUPLO. I to tylko te małe. Ale mimo wszystko, cieszę się że wybiera klocki. Powoli staram się mu coś budować z nich, ale on szybko się złości bo nie do końca jakby wie o co chodzi, woli sobie sam budować i nie zwraca uwagi na to, co mu wybudowałam. Ale pewnie to taki wiek ;)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy klocki z firmy Hape - też drewniane, innymi Julia sie nie bawi :)

    www.julinkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja własnie myślę nad jakimiś, fajnie, że o nich napisałas! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ