ZAKUPY Z SECOND HAND - 5

08:30:00 alinadobrawa 15 Comments

Dawno już nie było wpisu o moich zakupach z lumpeksów, a ostatnio bywam tam coraz częściej. Letnich ciuszków już zdecydowanie wystarczy i teraz rozglądam się już za długimi spodniami i swetrami.
Na dziś, taki misz-masz :).

ZAKUPY Z SECOND HAND

BLUZKA - GEORGE
Cena: 10,00 zł




SPODNIE - GEORGE
Cena: 12,00 zł




SANDAŁY - YOUNG DIMENSION
Cena: 12,00 zł





Bluzeczkę w sowę mamy już od dłuższego czasu i Lila często sama ją wyciąga, żeby ubrać :).
Spodnie to jeden z ostatnich zakupów. W zasadzie są jeszcze za długie na Lili, ale że w pasie pasują (dzięki gumce z guzikiem) to nosi je z podwiniętymi nogawkami i też fajnie wyglądają.
Buciki to zdecydowanie jeden z najlepszych ostatnich zakupów. Zauważyłam je w ostatniej chwili, już wychodząc ze sklepu. Nowe, skórzane i jeszcze w Lili rozmiarze :), nawet się nie zastanawiałam, czy brać.

WSZYSTKIE ZAKUPY Z SECOND HAND W JEDNYM MIEJSCU: ZAKUPY Z SH.

15 komentarzy:

  1. Ale miałaś szczęście z tymi sandałkami :)
    Mnie dawno nie było w SH, chyba dzisiaj skoczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubranka w SH rozumiem, ale buciki? przeciez kazdy ma inna nóżke i tylko można popsuc dziecku stope!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście jest napisane, że buty są nowe, co zresztą widać też po zdjęciach. Obuwia nie kupuję używanego.

      Usuń
  3. Kurcze aż zachciało mi się zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lumpiki. Bluzeczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio mam swój ulubiony lump internetowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandałki superowe. Trafiło Ci się świetnie :) Ja dzisiaj byłam w tym na sportowej i też kilka nowych rzeczy kupiłam Polce. A do tego jeszcze zaliczyliśmy dziś wyprzedaże. I Matka spłukana do końca miesiąca :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie te sandałki! Jak je wyhaczyłaś to ja nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze kiedyś sie wybrać do naszego, ale ciągle się wybrać nie mogę :D
    ___________
    www.julinkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ