JAK TO JEST BYĆ MAMĄ?

18:46:00 alinadobrawa 15 Comments

Mamą jestem od ponad dwóch lat. 27 miesięcy, które zleciały zdecydowanie za szybko.
Od pierwszej godziny, aż po dzisiejsze dni jestem tam gdzie być powinnam. Mamą chciałam zostać już na długo, zanim zdecydowaliśmy się na dziecko. Narodziny Lili były przeżyciem wymarzonym i długo wyczekiwanym.

Urodziłam w wieku 24 lat, więc ani wcześnie, ani późno. Dzisiaj, dwa lata później, czyli tak naprawdę z bardzo krótkim stażem w roli mamy, nie umiem już żyć inaczej, nie chce.
Kiedyś czas był na wszystko, z niczym nie trzeba było się spieszyć. Chciałam wyjechać to wyjeżdżałam, chciałam spać to spałam. Lubiłam tę beztroskę, ale nadszedł moment, jak pewnie u większości par, że czegoś zaczęło brakować.
Ogrom wolnego czasu, zaczął mnie przytłaczać, a myśl o naszym dziecku pojawiała się w głowie dziesiątki razy dziennie. Chciałam zmiany, byłam na nią w 100% gotowa.
Zmiana nadeszła, zostałam mamą. Doba, która kiedyś wydawała się nie mieć końca, dziś ciągle się kurczy. Czasu brak, dosłownie na wszystko. Każdy wyjazd, nawet zwykłe zakupy, muszą być zaplanowane i dostosowane wedle Lili. Codzienne pranie, sprzątanie. Zabawa klockami, zamiast ulubionej książki. Wybór najlepszego jedzenia przy półce z żywnością dla dzieci, zamiast przymierzanie nowej bluzki w butiku obok.

Narzekam? Nie, wręcz przeciwnie. Ja pokochałam takie życie, życie w takim pędzie. Nie wiem jak kiedyś mogłam trwać w takim "nic nierobieniu". Uwielbiam być mamą i we wszystkich planach, myślach, zawsze na uwadze jako pierwszą mieć Lilę. Uwielbiam jej uśmiech, który jest wynagrodzeniem każdego zmęczenia. Jedno jej przytulenie i zapominam o wszystkim co złe. To piękne doświadczenie móc obserwować małego człowieka, który jest częścią Ciebie. Czasem, aż brak mi słów, żeby opisać ile dla mnie znaczy ta mała, dwuletnia dziewczynka.
Każda kobieta spełnia się inaczej, moim spełnieniem było dziecko, w którym codziennie zakochuję się od nowa i które codziennie uświadamia mi ile mam. Posiadanie dziecka to ogromne szczęście i ja codziennie jestem wdzięczna, że mogłam tego szczęścia doznać.
Uwielbiam być mamą i chce być dla mojej córki, mamą jak najlepszą.

15 komentarzy:

  1. Miło czytać o szczęśliwej mamie <3. Masz przesłodką córeczkę, pozdrawiam Was :*.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie ;)
    Sama prawda ;)

    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To niesamowite, że można tak bardzo pokochać małą Istotkę od pierwszego wejrzenia... a nawet jeszcze przed... Uwielbiam czytać takie słowa! Lubię szczęśliwych ludzi.

    Obserwuję Was już od prawie 2 lat, pora wyjść z ukrycia ;) Zapraszam do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Tak długo się ukrywałaś? :). Już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
    2. Tak wyszło.. ;) Zapraszamy w nasze skromne progi, powoli się rozkręcamy ;)

      Usuń
  4. Moje życie przed pojawieniem się synka wyglądało bardzo podobnie do Twojego sprzed pojawienia się córki. Teraz również z każdym dniem, uśmiechem, nowym odkryciem moje serce raduje się z bycia mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Macierzyństwo mnie zmieniło, odkryłam siebie na nowo :)
    Wcześniej nie sądziłam, że będę się spełniać jako matka. To idealna rola dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post:) Życzę Ci wspaniałej miłości od i dla córki. Ja też jestem mamą (od 13 lat) - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) i ja życzę Wam tego samego :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ