ZAKUPY Z SECOND HAND - 6

21:31:00 alinadobrawa 17 Comments

Lato już za nami, ale dzisiaj zapraszam jeszcze do obejrzenia tego co udało mi się kupić, właśnie na tą porę roku, choć w zasadzie to bluzeczki, które Wam pokażę, świetnie sprawdzą się też pod rozpinanym swetrem.
Teraz już zdecydowanie rozglądam się za cieplejszymi ubraniami.

ZAKUPY Z SECOND HAND

BLUZKA - F&F
Cena: 10,00 zł






KOMPLET
BLUZKA - GEORGE
LEGGINSY - RIVER ISLAND
Cena - 26,00 zł









Bluzeczka z żyrafami od razu skradła moje serce, Lilce na szczęście też się spodobała i z uśmiechem zawsze zakłada, a potem liczy zwierzątka :).
Komplet - bluzka i spodnie, to mój pierwszy zakup z odzieżą używaną, przez Internet. Trafiłam na miejsce gdzie zdjęcia i opis idealnie odzwierciedlają rzeczywisty stan ubrań. Przy zamówieniu kilku ubranek, koszty przesyłki są praktycznie znikome. Jakość białej bluzeczki mimo, że widziałam jej zdjęcia i tak mnie zachwyciła :).

WSZYSTKIE ZAKUPY Z SECOND HAND W JEDNYM MIEJSCU: ZAKUPY Z SH.

17 komentarzy:

  1. Bluzka w żyrafy cudna- już myślałam, że to dla Ciebie. Ja sama bym chętnie taką ubrała :) Ostatnio Polci w sh kupiłam w geparty t-shirt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ja nie mogę u siebie takich cudeniek spotkać? :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że ja też długo nie mogłam nigdy nic ładnego poszukać :)

      Usuń
  3. Extra zakupy! Bluzeczka rewelacja.
    Sama uwielbiam takie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ten raj? Rzuc linkiem kochana moze my cos kupimy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ten raj? Rzuc linkiem kochana moze my cos kupimy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w żyrafy skradła i moje serce! :)
    Również rozglądam się powoli za cieplejszymi rzeczami i właśnie w najbliższy wolny dzień udaję się do second handów :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.
    ______________________
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem ładne są tylko czarne spodnie / getry

    OdpowiedzUsuń
  8. Perełki ja nie moge w sh... od zapachu mnie mdli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, powiem Ci, że kilka lat temu, rzeczywiście lumpeksy miały swój specyficzny zapach, ale dziś już chyba mało który. Ja mam 4 swoje ulubione i w każdym jest normalnie jak w sklepie :) :)

      Usuń
  9. Ta biała bluzka mi się podoba, ale ja to chyba nie potrafię tak upolować czegoś super :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ