PROJEKT 52 TYGODNIE - 2016

11:40:00 alinadobrawa 14 Comments

Tym postem rozpoczynam kolejny rok z blogiem. Postanowień nie mam, ale kilka planów i celów jak najbardziej. Już ponad miesiąc temu myślałam, żeby wprowadzić od nowego roku jakiś blogowy projekt, coś co regularnie będzie się tu pojawiać. Pomysłów było kilka, ale zdecydowałam się dosyć szybko na jeden.
W 2014 roku był projekt "PORTRETY MOICH DZIECI, RAZ W TYGODNIU, CO TYDZIEŃ". Po roku przerwy postanowiłam wprowadzić coś na wzór właśnie tego z tym, że nie będą to już zdjęcia Lili. Nie mówię, że nie pojawi się w ogóle, ale nie będzie to już projekt poświęcony tylko dla niej.
Każdego tygodnia w niedzielę, będę wybierać jedno zdjęcie z minionych siedmiu dni. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć mieszankę fajnych chwil i ważnych momentów z naszego życia.
Może ktoś z Was dołączy?

14 komentarzy:

  1. W 2014 też brałam udział w tym projekcie, umieszczając 52 portrety Julka. Podobnie jak Ty, w 2015 przestałam to robić, teraz planuję do tego wrócić. Chcę jednak dodawać zdjęcia Juliana, ale zainspirowałaś mnie teraz tą dowolnością, więc chyba będę prowadziła dwa projekty... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, brzmi interesująco, ale potrzebuje inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholernie brakuje mi systematyczności. Zwłaszcza ostatnio :)
    Może to byłaby dobra motywacja ... ?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny! A efekty mogą być fantastyczną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział, teraz mam mnóstwo czasu do tego dwa slodziutkie pyszczki, którym uwielbiamy robić zdjęcia. Mam nadzieję, że tylko wytrwam i będę systematycznie dodawac zdjęcia:) jakiś baner info na blogu musi byc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :), cieszę się bardzo :).
      Ja żadnego baneru nie daję :) Powodzenia :).

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. moje poparcie masz i się razem możemy motywować i przypominać :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ