ULUBIONE POSTY W 2015 ROKU

18:50:00 alinadobrawa 0 Comments

Tak jak w poprzednim roku i teraz postanowiłam zrobić podsumowanie i wybrać 10 ulubionych postów z bloga. Wymienione wpisy są dosyć ważne dla mnie lub poruszające ważne tematy. Według mnie są warte przypomnienia i z przyjemnością do nich powróciłam.

NAJWAŻNIEJSZE WPISY Z BLOGA W 2015 ROKU



1 - TOKSOPLAZMOZA - PRZYCZYNY, OBJAWY I LECZENIE
Temat istotny przede wszystkim dla przyszłych rodziców, którzy mają już w domu kota. Niestety nadal panuje duże przekonanie, że kobieta w ciąży nie powinna mieć styczności z tym zwierzakiem, co jest oczywiście nieprawdą.

2 - PRZYTULIĆ TU I TERAZ
Tulenie dziecka jest jednym z najmilszych dotyków, a jeśli dziecko samo wychodzi z inicjatywą, aby być tak blisko to nie odmawiajmy mu. Potem może nadejść czas, że przestanie do nas przychodzić.

3 - BYĆ BLISKO
Dla mnie to jeden z piękniejszych widoków, kiedy dziecko śpi w ramionach rodzica. Uwielbiam takie chwile i żałuję, że zdarzają się już coraz rzadziej.

4 - JAK DOBRZE WYCHOWAĆ DZIECKO?
Cały czas się uczę i cały czas wierzę, że się sprawdzę. Mój plan to sprawić, alby Lili po prostu była dobrym człowiekiem.

5 - BUNT DWULATKA
Bunt trwa tak jak trwał, ale z silnymi emocjami potrafimy sobie już bez problemu poradzić.

6 - MIŁOŚĆ MATKI SILNIEJSZA NIŻ WSZYSTKO
Mieć dziecko to najlepsze co mnie spotkało i kiedyś nawet nie przypuszczałam, że będę w stanie tak mocno kochać.

7 - KIEDY TWOJE DZIECKO CIĘ NIENAWIDZI
Chcesz dobrze dla swojego dziecka, ale ono akurat w tym momencie odbiera to zupełnie inaczej. Mimo złości z jego strony warto spokojnie przy nim czekać. Nie zostawiajmy dziecka z tak silnymi emocjami samego.

8 - 3 PRZYKŁADY JAK NIE ZACHOWYWAĆ SIĘ NA PLAŻY
Nikomu nie dogodzimy, ale niektórych rzeczy po prostu nie wypada robić.

9 - NIE STRASZMY NASZYCH DZIECI
Dzieci czasem dają w kość i bywają momenty, że ciężko nam sobie poradzić z ich zachowaniem. Straszenie ich w tym momencie to niestety jedynie objaw naszej bezradności.

10 - ZATRZYMAĆ CZAS
Niech stanie w miejscu, teraz kiedy mam jeszcze w domu takie maleństwo.

0 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ