31 I 32 TYDZIEŃ CIĄŻY

15:27:00 alinadobrawa 9 Comments

Czas biegnie nieubłaganie i coraz większymi krokami zbliżamy się do przywitania naszej Lili. Dziś zaczynamy już 33 tydzień.

W sumie to nie zaszło za dużo zmian. Lili ułożona jest nisko i mam wrażenie, że jest to jeszcze niżej niż poprzednio, bo odczuwam mocny ucisk w dole brzucha przy wstawaniu z łóżka, czy nawet zwykłym siadaniu. W piątek musieliśmy jechać do Poznania i ledwo wysiedziałam w aucie. Ruchy też odczuwam coraz silniej, ale to akurat mnie cieszy, bo wiem, że dziecko rośnie i ma po prostu coraz mniej miejsca. Widać to też po powiększającym się brzuszku. Znowu powróciły do mnie bezsenne nocki. Co noc zasypiam dopiero w okolicach 2.00 lub 3.00 w nocy. Śpię przez to do południa i zanim wstanę, ogarnę się, itp. jest już popołudnie i prawie cały dzień za mną. Waga nadal utrzymuję się podobnie i nie mam już tak wysokich skoków jak w pierwszych miesiącach. Aktualnie ważę 64 kg, czyli od początku jestem do przodu 13 kg.

9 komentarzy:

  1. Sporo brzusio urósł przez te kilka tygodni, ale to dobrze :) Ja jak na mój tydzień (32) również mam malutki brzuszek, ale przynajmniej jest nam łatwiej :) tak mi się wydaje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.tila-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na pewno jest nam łatwiej :)
      Gdyby nie to, że Malutka jest tak nisko ułożona mogłabym zrobić dosłownie wszystko.
      Pozdrawiam cieplutko
      Zaraz do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  2. Śliczny brzuszek :) Ale rzeczywiście malutki ;) Mam wrażenie że mam niewiele mniejszy w 20 tygodniu ;) Trzymam kciuki za środową wizytę :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam: http://ziarenkoimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :)
      Brzuszek w końcu ruszył do przodu :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Brzuszek bardzo zgrabniutki, nie za mały, nie za duży, taki w sam raz.
      Pozdrawiam serdecznie. Będę stałym gościem.

      Usuń
    3. Dziękujemy :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Piękne wygladasz... Jestes taka szczuplutka...bosko!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ