HERBATKA GRANULOWANA (NIE) DLA DZIECKA

16:39:00 alinadobrawa 51 Comments

Dziś post bardzo krótki, bo w sumie co tu dużo pisać. Zdjęcia wystarczą.
Będzie o herbatkach, a raczej o jednej herbatce, bo drugiej tak nazwać nie można.

HIPP
HERBATKA Z KOPRU WŁOSKIEGO BIO
Cena: 15,00 zł



BOBO VITA
HERBATKA Z KOPRU WŁOSKIEGO
Cena: 14,50 zł



Skład obu mówi sam za siebie.
Herbatkę ze 100% koprem, odkryłam niestety całkiem niedawno i przedtem podawałam granulowaną różnych firm. Mimo, iż granulowane, przez dużą zawartość cukru są słodkie w smaku to Lili nie przyzwyczaiła się do nich, bo bez problemu zaakceptowała gorzki smak nowej. Byłam pewna, że nie będzie chciała pić, a tu proszę.
Niestety przynajmniej u mnie jest bardzo ciężko z dostępnością herbatki z Hipp'a. Szukałam długo, a skończyło się tak, że zamówiłam w aptece i odebrałam po dwóch dniach.

51 komentarzy:

  1. muszę się też zaopatrzyć w taką herbatkę BIO

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdź na stronie Hipp'a, przysyłają do domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, fajnie że o tym piszesz, bo u nas niestety też granulowane są w użyciu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też piliśmy na początku te hippa bez cukrową, ale kolki się skończyły i teraz jestesmy na granulowanych, jednak dzis patrzyłam na skład i w 100ml jest mało węglowodanów (na szczeście) a Miś w ciągu całego dnia wypija może ze 30 ml, więc strasznie zacukrzony nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to rzeczywiście malutko pije :)
      Nasza Lili wprost uwielbia herbatkę, więc nie chciałam jej tak tym cukrem faszerować.

      Usuń
  5. Muszę zapamiętać te typy. Koper owszem u nas w ruchu kilka razy dziennie ale spożywany tylko przeze mnie. Także Bunio póki co w formie przetworzonej go dostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz, nawet nie wiedziałam, o jej istnieniu, co prawda Em tylko mleko nic innego jej nie smakuje ale może spróbujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo o niej nie wiedziałam :)
      Spróbuj może akurat zasmakuje :)

      Usuń
  7. My herbatka z kopru, parzona, nie granulowana, taka w torebkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z Hippa też jest w torebkach :)
      A Wy jaką kupujecie?

      Usuń
    2. Najzwyklejszy koper włoski do parzenia, herbapol ;)

      Usuń
    3. A jak długo parzysz taką torebkę?
      Przy kupowaniu tej z Hipp'a rozmawiałam z aptekarką i odradzała takie zwykłe, bo podobno za mocne dla dziecka.

      Usuń
  8. Ja w ogole nie daje kopru wloskiego i ni kupuje herbat ktore go maja w skladzie przez zle doswiadczenia. Za to daje corci rumianek ale ten granulowany. Chcialabym kupic taki bio, jesli w ogole istnieje dla dzieci, ale watpie, ze ona to wypije, bo pije niechetnie i malo. Ten granulowany jeszcze przejdzie, pewnie dlatego, ze to sam cukier. Ale co zrobic, cos musi pic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumianek też mam (właśnie granulowany). Lilka niby go piję, ale widzę, że o wiele bardziej smakuję jej z kopru.
      Nawet nie patrzyłam, czy mają rumianek Bio.

      Usuń
  9. Z granulowanymi niestety tak właśnie jest:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki urok :)
      Na pewno dziecku nie zaszkodzi, bo to specjalnie dla nich jest robione, ale jak jest wybór takiej bez cukru to zdecydowanie wolę tą drugą :)

      Usuń
  10. Dlatego używam HIPPa. W pupy, do kąpieli, do cialka, do jedzenia i do picia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używamy saszetek od samego początku. Najlepiej w aptece kupować, a HIPPowskie w Carefourze są i koprowe i owocowe po miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że przybliżyłaś składy herbatek. Teraz zapamiętam na zawsze jakiej szukać :)
    Niesamowite jak się różnią, choć od dawna wiem, że granulowane herbatki nie są zdrowe..

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica masakryczna :)
      Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  13. Hipp jest niekwestionowanym zwycięzcą, jeśli chodzi o te herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że Hipp też ma granulowane w których sam cukier jest ;) Do wyboru mają, bio albo nie bio ;))

      Usuń
    2. Dokładnie. Zupełnie zapomniałam o tym wspomnieć :)
      Właśnie te granulowane z Hipp'a idzie bardzo łatwo dostać.

      Usuń
    3. Agusiek, ale mi chodziło o saszetkowe ;)

      Usuń
  14. Zastanawiam się po co niemwolętom jakieś sztuczne herbatki w dodatku słodzone?? Po co uczyć złych nawyków woda powinna wystarczyc to dziecko ma kilka miesięcy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego tak jest. Nie znam się na tym.
      Nasza położna proponowała dawać małej glukozę już od samego początku, ale w sumie szybko z tego zrezygnowałam.
      Herbatkę zaczęłam podawać w upałach między karmieniami i tak już z nami została.
      Cieszę się, że jest taka bez cukru.

      Usuń
  15. warto czytać etykietki... :) ja raczej Kubusiowi podaje soki tłoczone takie do 2 tyg z polskich jabłek polecam w biedronce:)) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Będę pamiętać przy następnej wizycie w Biedronce :)

      Usuń
  16. Ocho...! Dobrze, że zwróciłaś na to uwagę. Z pewnością kiedy już będę wybierać napój dla dziecka, będę pamiętać o tym wpisie i nie dam się złapać w tą pułapkę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do The Varsatile Blogger Awards:). Zapraszam: http://ciaza-przed-40tka.blogspot.com/2013/11/the-versatile-blogger-awards-czyli-7.html. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem w szoku ...muszę nabrać nawyku czytania etykiet bo warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czytam coraz częściej. Nie tylko te Lili :)

      Usuń
  19. A ja już skończyłam z kupowaniem gotowych herbatek i sama je robię :) Znalazłam bardzo dobry przepis, a co najważniejsze - taka herbatka bardzo smakuje mojemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zaciekawiłaś mnie :)
      Napiszesz jak ją robisz???

      Usuń
    2. Tutaj masz przepis http://www.mamazone.pl/kuchnia/przepisy/niemowle/201104/herbatka.aspx :)

      Usuń
  20. Jak na 100 g ekologicznego kopru włoskiego ma dużo kalorii 335kcal, chyba tylko awokado ma tyle kalorii. Coś tu się nie zgadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zwróciłam na to uwagi, ale rzeczywiście dużo.

      Usuń
  21. Fajnie że coraz więcej się mówi o świadomym odżywianiu. Ja polecam też herbatkę Mio Bio mieszanka ziołowa bez dodatku cukru. I oczywiście odradzam wszystkie granulowane przesładzane po stokroć. A po co to maluszkowi?? O zdrowym odżywianiu maluchów piszę na blogu, zapraszam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Gdzie dostanę tą herbatkę, którą polecasz?

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ