PROJEKT SAMO_SIĘ - ETAP III

15:22:00 alinadobrawa 19 Comments

Więcej o projekcie, na blogu (do obejrzenia: TUTAJ).
Etap trzeci, czyli: NIEMOWLAK NIE LUBI... NIEMOWLAK UWIELBIA...

Póki co to chyba najtrudniejsze zadanie w projekcie :). Najtrudniejsze dlatego, że mogłabym tu naprawdę sporo napisać. Codziennie do mojej listy dochodziło kilka nowości. Tak więc ze wszystkiego wybrałam tylko te najważniejsze :). Na szczęście przeważają te bardziej lubiane.

LILIA LUBI, UWIELBIA, KOCHA

zabawy z mamą i tatą
- czytanie do snu
- smoczka
- widok butelki z mleczkiem
- koteczka
- kąpiele
- oglądać się w lusterku
- delikatne dmuchanie w buźkę
- spacery i jazdę autem
- leżeć bez pieluszki
- masowanie ciałka
- ciągnąć mamę za włosy
- leżeć z mamą, oglądając i słuchając piosenek na tablecie
- brać paluszki i wszystkie zabawki do buźki
- patrzeć przez okno

LILIA NIE LUBI

ubierania ciuszków z rękawkami
- odkładania po noszeniu na rękach
- kiedy jest wokół niej zbyt dużo osób
- być na rękach u kogoś kogo nie zna

WSZYSTKIE ETAPY W JEDNYM MIEJSCU: PROJEKT SAMO_SIĘ.

19 komentarzy:

  1. Widzę, że lubianych rzeczy jest więcej więc super :D

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej rzeczy na + niż na - :) Pozytywna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ten uśmieszek :) Mała Iskierka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotka ;) Więcej pozytywów, niż negatywów, więc jest okey ;) U Misia jest z tym raczej po równo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u nas już tak zostanie, a Michasiowi może się odmieni :)

      Usuń
  5. Śliczności małe:))! u nas ztym lubieniem i nie lubieniem było podobnie. pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym juz tez chciala zeby moja zosia byla taka "kumata" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozytywna Lilka! :) a o tym nielubieniu bycia u kogoś nieznanego na rękach, to mój B. nie lubił od samego początku, a teraz ma roczek i dalej nie lubi mój mały "bojączek" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jak Lili czegoś nie lubi to bardziej bym powiedziała, że to strach niż foch :)

      Usuń
  9. Dlaczego dzieci nie lubią, jak się je ubiera? Tego nie mogę zrozumieć, bo przecież potem wiadomo, że albo pójdą na spacer, albo będą się już bawić, albo jeszcze inne przyjemności... Mój synek dokładnie nie lubił tego, co Twoja Lili:) Świetnie, że bardzo dużo rzeczy sprawia jej radość. Wiadomo, jak można się z nią bawić. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie raz zadaję sobie to pytanie :)
      U nas jest już chyba coraz gorzej, a najwięcej krzyku jest po kąpieli gdy zakładam śpiocha, a zaraz po jest butla.
      Może jej nie długo minie :)

      Usuń
  10. Zastanawiam się czy każde maleńkie dziecko nie lubi się ubierać? bo nasze trojaki nie lubiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie ma z tym większego problemu :)

      Usuń
    2. A już miałam pisać, że pewnie wszystkie tak mają, a tu proszę :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ