PRZEPIS NA DESER JOGURTOWY Z BISZKOPTAMI I OWOCAMI

13:56:00 alinadobrawa 28 Comments

Deserki robię sama już od dawna. Najczęściej są to banalnie proste rzeczy takie jak połączenie dwóch owoców, kaszki z owocami, itp.
Ostatnio staram się robić przekąskę z większej ilości składników. I tak padł pomysł na ten przepis.

JOGURT NATURALNY Z BISZKOPTAMI I JABŁKAMI Z JAGODAMI

SKŁADNIKI:
- jogurt naturalny - pół opakowania (małego)
- biszkopty - 3 szt. (podłużne)
- jabłka z jagodami - pół słoiczka (małego)
PRZYGOTOWANIE:
Biszkopty miksuję na proszek. Mieszam wszystkie składniki.


28 komentarzy:

  1. Bardzo proszę o przepisy, nawet te banalnie łatwe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, Ben też lubi deserki biszkoptowe, ale słoiczków nie używamy:)) skorzystamy ze starty jabłuszkiem :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilka niestety nie chce jeść startego jabłuszka. Muszę poszukać jakieś bardzo słodkiej odmiany i może będzie lepiej :)
      Ściskam :**

      Usuń
  3. pychotka deserek :) i nie ze słoiczka.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sié zajadamy, tylko nie miksujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majuszka wie co dobre :)
      Ja teraz już też coraz krócej miksuję.

      Usuń
  5. Fajnie, że Lilii smakowało! Ja całe lato aż do jesieni robiłam Podopiecznej deserki z jogurtem. A Lilia próbowała samego jogurtu? U nas były wykorzystywane też jogurty śmietankowe. Pozdrawiam.

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowała :)
      Mina mówiła sama za siebie: "za kwaśne" :):)

      Usuń
  6. Rewelacja! Na pewno skorzystamy i prosimy o więcej przepisów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale musiało być dobre :) Lilce smakowało ? :) pewnie tak, komu by nie smakowało...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko zaczniemy podawać cukier, to się skusimy. Na razie dajemy radę bez :D a nie próbowałaś Lili dać większych kawałków tego biszkopta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukru jest tutaj bardzo mało.
      Tylko w biszkoptach (z 5 składników jest na 3 miejscu w składzie).
      Za nic nie mogłam znaleźć takich bez.
      Teraz już coraz krócej miksuję, a jak dałam jej całego do rączki to nie bardzo wiedziała co z tym zrobić :)
      Coś tam zjadała, ale nie wiele.
      Ściskam :*

      Usuń
    2. A no Zośka takie mączaste rzeczy jak chlebek, chrupki czy wafle ryżowe wcina. Jabłuszko też. Ale warzywa tylko z łyżeczki, albo w kostkach muszę jej do buzi wkładać. Nie czai, że może sama :D A właśnie biszkoptów bez cukru się nie da zrobić, dlatego na razie odpuszczamy. Jeszcze się cukru w życiu naje ;) Pozdrawiamy. W maju w Poznaniu zjazd blogerek - już bez miejsc, a poza tym w marcu impreza kinderków i jakieś spotkanie świadoma mama. pomyśl, czy znajdziesz czas :)

      Usuń
    3. Za późno się dowiedziałam się o tym spotkaniu. Mimo to wpisałam się na listę rezerwową może akurat ktoś zrezygnuję.
      Wiesz coś więcej o tych spotkaniach w marcu?
      Z chęcią bym się wybrała :)

      Usuń
    4. Ja też. jestem 3 na liście rezerwowych. Ja się dowiedziałam, jak już była ogłoszona lista :/

      Jeśli chodzi o marcowe, to http://krainakinderniespodzianki.pl/harmonogram-imprez tutaj trzeba się zapisać. My na 12 się wpisaliśmy, a to drugie, to mailowo, tutaj znajdziesz informacje http://www.swiadomamama.pl/%C5%9Bwiadoma-mama-w-poznaniu-spotkanie-dla-rodzic%C3%B3w-dzieci-do-lat-3 o tu :D Daj znać, np mailowo albo przez hangout, to się umówimy gdzieś

      Usuń
  9. Wykorzystam jak tylko wrócimy do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zasmakuję obu dziewczynkom :)

      Usuń
  10. U nas mistrzostwem jest tarte jabłko z bananem i do tego jogurt naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne, nie mogę się doczekać kiedy wykorzystamy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ