NOWY WYGLĄD BLOGA

20:03:00 alinadobrawa 11 Comments

W końcu jest, alinadobrawa.pl w nowej odsłonie.
Długo nie mogłam się zabrać za zmiany. Z jednej strony chciałam coś zmienić, a z drugiej poprzedni wygląd mi odpowiadał i wystarczał. Jednak wiadomo, że w miejscu stać nie można i przyszedł w końcu ten czas, że zdecydowałam, że chce zmian. Nie jakiś dużych, ale nowy szablon to była podstawa. Miałam jeden warunek podczas poszukiwań tego idealnego. Klasyka, tego się trzymałam. Jak najmniej udziwnień, kolorów, gadżetów. Ciężko było, ale udało się, choć mój wybraniec do ideału potrzebował jeszcze wielu zmian. Głównie zależało mi na bardziej nowoczesnym wyglądzie, mam nadzieję, że się udało.

Ja jestem bardzo zadowolona z tego jak teraz prezentuję się moje miejsce. Bardzo jestem też ciekawa, czy Wam odpowiada. Na pewno lepiej będzie się teraz przeglądać posty oraz jest szybszy i łatwiejszy dostęp do dolnej części bloga. Rozbudowałam też menu, choć nad tym będę jeszcze pracować :). I koniecznie dajcie znać jak nagłówek, bo ja nie jestem pewna. Może poprzedni lepszy?



11 komentarzy:

  1. dobrze jest :) Czytelnie. A nagłówek zostaw. Przynajmniej jak ktoś wleci i wyleci, to zapamięta gdzie był :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie brakuje listy blogów, które czytasz :) Pozdrawiam serdecznie. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasno, przejrzyście czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Lista blogów, które czytasz była super :) Zmiany bardzo na plus!!! Nowy nagłówek też bardziej mi się podoba! Gratuluję zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista blogów będzie na nowo jeszcze dziś ;)

      Usuń
    2. Lista blogów będzie na nowo jeszcze dziś ;)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ