NASZE WAKACJE NAD POLSKIM MORZEM

18:30:00 alinadobrawa 11 Comments

W tym roku podczas wakacji postawiliśmy na wodę i piasek, dużo wody i piasku :). Na ostatnią chwilę wyjazd na Mazury zmieniony na kilka dni nad naszym morzem. Zazwyczaj z pogodą ciężko trafić, ale nam udało się idealnie.
Lilia tak jak podejrzewałam, morzem zachwycona, a z początku nawet bardzo odważna jednak wystarczyła jedna mocniejsza fala i już do końca pobytu sama bała się podchodzić, dlatego zabawą i wygłupom w piasku nie było końca.
Wybraliśmy się do Ustronia Morskiego i na jeden dzień do Kołobrzegu. W Ustroniu byłam pierwszy raz i bardzo mi się spodobało. Idealna miejscowość na przyjazd z dzieckiem.

Niczego nie odkryje jak napiszę, że wakacje męczą bardziej niż normalne dni w domu, wakacje z dzieckiem to już w ogóle, ale byłam pewna, że wieczory we dwoje będziemy mieć codziennie. Niestety nic z tego, padaliśmy z M. jak muchy w pól godziny po Lili :).



















11 komentarzy:

  1. Czyżby meduzy zawitały w Ustroniu? Pamiętam tylko raz widziałam meduzy i to właśnie tam. Byliśmy z M w 2009 roku, też było tak upalnie, a Bałtyk wyjątkowo ciepły :)
    Piękne zdjęcia, chciałabym znów nad morze :P Mi nigdy dosć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełno ich było :). Dla mnie woda zawsze będzie za zimna :D

      Usuń
  2. Super zdjęcia :)
    My wybieramy się na początku września nad morze już się nie mogę doczekać :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby i Wam pogoda dopisała. My na wrzesień chcielibyśmy jeszcze do Wrocławia pojechać :).

      Usuń
  3. Ekstra! Rozumiem ze kąpiele zaliczyliscie? Nie tylko moczenie stópek? :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) pogoda w tym czasie była idealna na plażowanie.
    My jeszcze nie byliśmy w Ustroniu Morskim, ale wszystko przed nami, bo ostatnio wygrałam voucher do jednego pensjonatu właśnie w tej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna fotorelacja, widać, że maleństwo morzem zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ