KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE LILI

13:38:00 alinadobrawa 27 Comments

O Lilkowych kosmetykach pisałam już jakiś czas temu (dla przypomnienia: TUTAJ).
I wiecie co? Nic się nie zmieniło. Jestem tak zadowolona z tych produktów, że nie mam potrzeby, by je zmieniać. Lili oczywiście również :).


Nie będę ich opisywać, bo zrobiłam to już w wyżej wymienionym poście. Dodam tylko, że kremu Oilatum, używamy cały czas tego samego. Jest bardzo wydajny i jestem pewna, że nie zdążymy go zużyć, przed końcem terminu przydatności. Używaliśmy go kiedy były upały i używamy teraz kiedy jest zimno. Chyba nie ma wątpliwości, że polecam każdy produkt :).

A Wy macie jakiś ulubieńców dla dzieci?

27 komentarzy:

  1. Aktualna Podopieczna z racji problemów skórnych, używa tylko emolium. I sprawdza się. A jaką ma potem fajną, mięciutką skórkę :) taką delikatną..wieczorem ją nasmarują, a rano jak ją przebieram jeszcze taka fajniusia jest :D
    Pozdrawiam,
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Musteli też taka skórka mięciutka :)
      Mogłabym głaskać i głaskać :)
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  2. My używamy i Emolium i Mustelli. Na dokładkę Ziajka i wszystko w temacie :) Bardzo jestem z takiego zestawu zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My póki co nie próbowaliśmy nic innego, ale myślę, że kiedyś spróbuję coś z Ziajki :)

      Usuń
  3. U nas do kapania Oillan bądź oilatum. Do balsamowania Emolium. Do pupy linomag, bądź masc robiona na receptę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się ostatnio żeby moim dzieciakom kupić Mustellę do kąpieli i nawilżania.
    Jak mały dostał atopi z powodu skazy białkowej to poratował nas CutisHelp mimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nim, ale zapamiętam w razie jaki problemów.

      Usuń
  5. my do kąpania obecnie mamy oilatum, i bardzo chwalimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używaliśmy go przez pierwszy miesiąc. Też sobie go chwalę :)

      Usuń
  6. My używamy zwykłego HIPPa. Pediatra nie zalecał balsamów, czy oliwek (jego zddaniem nie ma sensu zatykać porów), chociaż tej z HIPPa też używaliśmy do masażu. Teraz używamy tylko kremu na zimno i czasem balsamu do ciała z HIPPa. Polecam tą serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ten balsam z Musteli jest bardzo lekki. Oliwki nie mieliśmy ani razu z tych samych powodów o których pisałaś :)

      Usuń
  7. Ja polecam Oillan baby. Na prawdę fajny :) u nas się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś, by się stało to będę pamiętać :)

      Usuń
  8. Ja jestem totalnie zakochana w HIPPie :) mamy komplet kosmetyków :) cenię też cetaphil :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie mieliśmy z Ziajii dla Lili, ale za to ja bardzo lubię :):)

      Usuń
    2. A więc polecam wypróbować;)

      Usuń
  10. A u nas do kąpieli idzie Hipp, Nivea albo Allerco, a do smarowania Allerco albo Oilatum albo oliwka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Allerco też nie słyszałam...
      Gdzie jest dostępny?

      Usuń
  11. My używamy wszystkiego hipoalergicznego cały czas. Ale wcześniej bardzo lubiłam migdałową kolekcję HiPP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą migdałową serie to ja bym chętnie przetestowała :):)

      Usuń
  12. U nas stary Johnsons Baby do kąpieli, balsam Aksamitne mleczko z Nivea Baby + Bepanthen/Johnsons na pupkę ;) a na buźkę Bambino :D ten z Nivea Baby na Każdą Pogodę uczulał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic z tego jeszcze nie mieliśmy :) ale nie mówię nie :)

      Usuń
  13. Cała seria Pharmacerisa, Mustela ma przeciętny skład i młodzież uczulała, ale Lilka starsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że mamy też z Pharmaceris balsam do ciała i w sumie chwalę go sobie.

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ