38 I 39 TYDZIEŃ CIĄŻY

18:36:00 alinadobrawa 27 Comments

Koniec jednego, a początek drugiego coraz bliżej. Wprawdzie do końca 39 tygodnia zostały mi jeszcze (łącznie z dzisiejszym) 3 dni to postanowiłam napisać post, bo myślę, że niewiele się już zmieni.

Wczoraj mieliśmy wizytę i ku mojemu zaskoczeniu lekarz stwierdził, że Lila szykuję się już do porodu, rozwarcie mam na 1 cm. Po chwili dodał, że powinna się urodzić w ciągu 3 dni, albo tygodnia to już na pewno. Nie ukrywam, że trochę liczyłam na takie wieści, ale myśleć o tym, a usłyszeć to zupełna różnica. Przeżyłam mały szok, ale już jest dobrze.
Od późnego wieczora, zaczęłam już czuć taki dziwny ucisk, więc wydaję mi się, że zeszła jeszcze ciut niżej. Skurcze też występują coraz częściej, ale póki co nie są regularne. Bakterie w moczu utrzymują się nadal, więc już na pewno do końca będę brać na to tabletki. Waga, ani drgnie do przodu i pytałam lekarza, czy to dobrze, bo wydawało mi się, że na końcu najwięcej powinna wzrosnąć, ale myliłam się i taki brak wzrostu lub nawet spadek wagi jest jak najbardziej normalny. Tak więc jeśli przez ostatni ponad miesiąc nic się nie zmieniło to już tak zostanie i podsumowując cały okres ciąży przybyło mi 14 kg. Myślę, że to tak akurat. Rozstępy też póki co się nie pojawiły, ale ostatnio się dowiedziałam, że mogą się pojawić nawet po porodzie.

Mała wygina się dosyć mocno cały czas, ale już zdecydowanie rzadziej. Pewnie jej miejsca zaczyna brakować. Ja za to nie raz po takich fikołkach biegnę do łazienki na ostatnią chwilę.


27 komentarzy:

  1. no to czekam i trzymam kciuki:))
    będzie dobrze zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy no i za chwilę my będziemy trzymać za Was :)

      Usuń
  2. Ojej, ale to zleciało... :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pamiętam o WAS. Wszystko będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń

  3. Kochana ślicznie wyglądasz. Szybkiego rozwiązania życzę :) i czekam na zdjęcia maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze przecież to za moment i maleństwo będziesz mieć u boku :)
    Trzymam mocno kciuki za szybkie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego rozwiązania :)
    Pierwsze chwile z maleństwem, pierwsze jego spojrzenie, widok wzruszonego męża są bezcenne i zostają w pamięci na zawsze. Chciałabym móc wrócić do wtedy, choć na kilka minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Dobrze, że wszystko zostanie w pamięci.

      Usuń
  6. No to trzymamy kciuki i pozdrawiamy. Zazdroszczę tylko 14 kg. Ja wyglądam jak Ty a jeszcze miesiąc przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na ponad miesiąc przed waga stanęła, ale nie ukrywam, że moja mama też mało co przytyła w każdej ciąży.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz. Ostatnie dni w dwupaku, w takim razie szczęśliwego rozwiązania życzę i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego rozwiązania! A rozstępy mogą się wcale nie pojawić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Mam nadzieję, że się nie pojawią, a jak już to trudno.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ojej to już za chwilę! Trzymam mocno za Was kciuki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymamy, trzymamy kciuki :)
    wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki! A wyglądasz ślicznie i pewnie wszyscy Ci to mówią:) życzę szczęsliwego rozwiązania i szybkiego dojścia do siebie już "po" :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na ten tydzień masz prześliczny brzuszek.:)
    Oby wszystko poszło dobrze i poród przebiegł bez komplikacji.:)
    Kurczę u mnie też ciągle utrzymują się bakterie w moczu, cały czas biorę na to tabletki..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że pójdzie gładko :)
      U mnie bakterie utrzymały się przez całą ciąże i cały czas brałam silniejsze leki. Raz miałam zapisane zwykłe ziołowe to skończyło się sporym bólem nerki.
      Trzymam kciuki, żeby Tobie minęło :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Termin na kiedy?:)my mamy na Dzien Dziecka:) i jakie okolice Poznania...?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też na 1 czerwca :)
      Mieszkamy w Szamotułach.

      Usuń
    2. Czyli idziemy leb w leb!:)i jak doczytalan to rowniez spodziewacie sie dziewczynki?:)

      A Szamotuly to w nasza strone...my z Suchego Lasu:)

      Usuń
    3. Zobaczymy, która pierwsza się zdecyduje :)
      Będziesz rodzić w Poznaniu?

      Usuń
  14. Ale slicznie wygladasz. Pasuje Ci z tym brzusiem :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ