WYBÓR PIERWSZYCH BUCIKÓW ZIMOWYCH

17:00:00 alinadobrawa 30 Comments

Za nami wybór pierwszych zimowych bucików dla Lili. Jesień w tym roku długo rozpieszczała nas ciepłem, więc buty dopiero co zostały zakupione :).
Po przemyśleniach padło na moją ulubioną markę, czyli Lasocki Kids. Co prawda upatrzone miałam inne (z kolekcji dla chłopców), ale z powodu barku rozmiaru wybraliśmy te. Buciki mimo, że wydają się masywne są dosyć lekkie. Cały środek jest wypełniony miękkim i cieplutkim kożuszkiem. Posiadają sznurowadła i zamek z wewnętrznej strony. Niestety mimo, że jest zamek to i tak muszę dodatkowo je odsznurować, bo inaczej ciężko je założyć.

Markę Lasocki bardzo sobie chwalę. Oferują dobre jakościowo obuwie, z którym nigdy nie miałam problemu. Buty są dobrze wykonane, skórkowe, ładne, a cena jak najbardziej do zaakceptowania.

Pierwszy spacer Lili w nowych bucikach nie był zbyt pewny. Jakoś tak dziwnie stawiała nóżki, ale za drugim razem śmigała już tak jak zawsze.







30 komentarzy:

  1. Moja mała ma 21 miesięcy i tez rozmiar 20:) a buciki ,sliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mojemu synkowi (13 miesięcy) kupiłam na zimę rozmiar 23 :) I są na niego dobre :P Big stopa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mojemu kupiłam rozmiar 24 ,jest w wieku Twojej córci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe moja Oluśka ma identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj malutka nóżka, Pola zeszłą zimę 21 nosiła, chociaż mieliśmy jedne 22, ale duże. Teraz już wolniej jej nóżka rośnie, bo ma 23 :)
    Buciki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polciowe buciki bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  6. No takich bucików na pewno nie kupię, bo mam Syna ale na pewno w tym kierunku co Ty będę się kierować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe! ;)
    Też mamy buty tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. I są, aż mam wrażenie, że na te malutkie mrozy są zdecydowanie za ciepłe :)

      Usuń
  9. Świetne butki, pamiętam pierwsze buty Mariki, rozmiar 20 i były ciut za duże, miała wtedy 12msc. Teraz ma prawie 4 latka i już 28 rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety małe stópki w końcu robią się duże :)

      Usuń
  10. Oj a my z 21 się już żegnamy i zimówki musiałam pokupić 22 te buciki bardzo fajne, choć szkoda, że z tamtych nie było rozmiaru, były bardziej uniwersalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego tak mi na nich zależało, ale co tam, zima przeleci i będziemy szukać nowych :)

      Usuń
  11. Śliczne! U nas na razie tylko paputki i skarpetki :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już nie długo :) Widziałam na insta, że mały już ładnie wstaję :)

      Usuń
  12. Śliczne. Mojemu synowi rośnie stopa ekspresowo, nieraz 2 razy musiałam w ciągu 1 sezonu kupować nowe buty, bo wyrósł... Teraz ma 5 lat i rozm. 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było coś jakbyśmy musieli jeszcze raz po zimowe jechać :)
      Ale myślę, że jak i tak kupiliśmy rozmiar większe to dadzą radę :)

      Usuń
  13. Stópka faktycznie malutka, ale może w każdej chwili wystrzelić, a wtedy drugie buciki na zimę :) My tak mieliśmy z sandałkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz :)
      Mam nadzieję, że aż tak nie pójdzie do przodu :)

      Usuń
  14. Mój synek już ledwo się mieści w 23, więc na zimę kupiłam już 24, ale obawiam się, że do końca zimy z nich wyrośnie :-(. Też lubię lasocki kids, ale akurat mamy D.D.Step. To węgierska firmy robiąca bardzo fajne buty. Zawsze, gdy jestem w Budapeszcie, to przywożę te dziecięce buciki :-).

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ