MIXA BABY I JUVENTAS BABY - PŁYNY DO KĄPIELI

10:02:00 alinadobrawa 18 Comments

W czym kąpać dziecko? Nieodłączne pytanie wielu z mam.
Kiedy ja byłam w ciąży, nie od razu podjęłam decyzję na jaki produkt się zdecyduję. Wybrałam kilka, a następnie po przejrzeniu opinii wybrałam ten jedyny.
Tak właśnie padło na Mustelę. Lili była kąpana w żelu tej firmy dzień w dzień przez 18 miesięcy. I właśnie po ukończeniu przez Lilu półtora roczku pomyślałam, że czas na zmianę. Cały czas byłam zadowolona z Musteli, Lili skóra idealnie ją tolerowała, ale chciałam czegoś nowego.
Tym razem nie sugerowałam się już żadną opinią. Całkowicie przypadkowo padło na Mixę. Sama miałam już kilka produktów tej marki i byłam zadowolona. Do tego doszła niższa cena i łatwa dostępność.

MIXA BABY
ŁAGODNY SZAMPON I PŁYN DO KĄPIELI 2w1
Cena: 22,90 zł / 400 ml



OPIS PRODUCENTA:
Płyn i szampon do codziennej kąpieli, łagodnego mycia ciała i włosów najmłodszych. Podczas aplikacji zmienia się w bogatą, kremową pianę, przez co kąpiel staję się pieszczotą. Delikatnie oczyszcza skórę, nawilża, a także oczyszcza. Włosy są miękkie i lśniące. Odpowiedni do mycia dla całej rodziny.

MOJA OPINIA:
Uwielbiam ten żel. Po pierwsze za zapach. Ten Musteli chyba mi się już opatrzył :). Mixa pachnie zupełnie inaczej, świeżo i rześko. Lili bez żadnych problemów przyjęła zmianę kosmetyku. Skóra po myciu jest delikatna i pachnąca. Płyn jej nie wysusza i nie ściąga, a wręcz przeciwnie. Potwierdzam również na swoim przykładzie, bo już nie raz po niego sięgnęłam pod prysznicem.
Tak jak obiecuje producent, z płynu powstaje ogromna ilość piany co dla Lili jest mega zabawą co wieczór. Włosków Lilu ma mało, więc nie powiem jak sprawuję się w tej kwestii, ale z tego co czytałam to podobno dobrze. Nie plącze i nie przesusza, a to najważniejsze.

Z kolei ostatnio trafiłam na nowe odkrycie. Jest nim polski producent m.in. kosmetyków dla dzieci JUVENTAS.

JUVENTAS BABY
ŻEL DO MYCIA CIAŁA DLA DZIECI
Cena: 12,00 zł / 500 ml

ŹRÓDŁO: http://www.juventas.pl/

Cena jest jeszcze niższa niż w przypadku Mixy, a pojemność większa. Uważam, że warto wspierać polskich producentów, dlatego przy najbliższej okazji pokuszę się chyba o przetestowanie ich produktów, a na pewno żelu do mycia ciała.
O całej serii kosmetyków jakie mają w ofercie możecie poczytać tutaj: http://www.juventas.pl/kosmetyki/kosmetyki-dla-dzieci/.
Jestem ciekawa jak się sprawdzą. Może ktoś z Was już używał jakiś produktów tej marki?

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty MIXA. Chociaż szamponu 2w1 nigdy nie próbowała, to łagodna woda i kremik przeciw odparzeniom to rewelacja. Wypróbuj :)
    Drugiej propozycji nie znam... Nie spotkałam się nawet z marką tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro polecasz to wypróbujemy krem przeciw odparzeniom :)

      Usuń
  2. A u Nas teraz w czasie kąpieli rządzi Ziajka, bardzo świetne mydełko w płynie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale chętnie to zmienię, Ja do tej pory używałam kosmetyków Oilatum oraz krochmalu Nino. Z oby jestem bardzo zadowolona choć ich ceny do najniższych nie należą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krochmalu też używałam. Tak na próbę, a jeszcze mam odłożone 2 saszetki w razie jakiś problemów.

      Usuń
  4. My kąpiemy w takim niebieskim płynie Babydream :) W kolejce czeka też Dzidziuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babydream sama kiedyś używałam do mycia włosów :)

      Usuń
  5. ja korzystałam z oilatum przy dwóch a teraz nie wiem pewnie też wybierzemy to samo chociaż mixa kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy..."
    Ten dzień jest tuż tuż, więc życzę Wam pogodnych Świąt, spędzonych razem! Pozdrowienia!
    Ania Marny Puch

    OdpowiedzUsuń
  7. My od urodzenia używaliśmy HIPPa i dla Szymka też go kupiłam. Potem po pół roku przerzuciłam się na Niveę lub Ziaję (w zależności od tego co było pod ręką), a ostatnio kupiłam Mixę, ale za 17zł w Auchan. Chyba jeszcze nie zdążyliśmy wypróbować, bo Tato się zajmuje kąpielą, to nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) Jestem ciekawa, czy i Wam przypadnie go gustu :)

      Usuń
  8. my kąpiemy się albo w oleju ze słodkich migdałów albo w oleju z pestek moreli

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak się ma skład Mixy....my kąpiemy w niebieskim Babydream/Dzidziusiu bo składowo są całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ