ULUBIONE POSTY W 2014 ROKU

09:00:00 alinadobrawa 17 Comments

Dziś zapraszam Was na podsumowanie 2014 roku, pod względem postów z tego bloga. Przedstawię Wam 10 tekstów, które uważam, że są warte przypomnienia. Postów, które opisują ważne sprawy, czy po prostu są bardzo istotne dla mnie.
Jedne teksty powstawały pod wpływem impulsu, a inne były szczegółowo zaplanowane. Różnie z tym bywało, ale na dzień dzisiejszy żadnego bym już nie zmieniła.
Myślę, że to był dobry rok blogowania i kolejnego takiego sobie życzę :).

NAJWAŻNIEJSZE WPISY Z BLOGA W 2014 ROKU


Trzeci i jednocześnie podsumowujący wpis na temat relacji naszego kota z Lilką. Po wejściu w post będzie można kliknąć w 2 poprzednie wpisy. U nas mimo długiego czasu oswajania się kota z nową sytuacją, wszystko na szczęście zakończyło się pozytywnie :).

Mimo ogromnych chęci, wszystko poszło nie tak jak planowałam. Mam nadzieję, że moja historia pokazuje, że chcieć to nie zawsze móc, ale też da do zrozumienia, że walczyć i szukać pomocy trzeba do samego końca.

Jedna z najważniejszych dat w moim życiu. Przy pisaniu tego wpisu łzy szczęścia leciały po policzkach.

Choć wydaje się trudno i długo to jest wprost przeciwnie. Polecam zajrzeć wszystkim rodzicom, którzy zaczynają przygodę z gotowaniem dla dzieci.

O mich przyzwyczajeniach w kwestii macierzyństwa. Niestety musi upłynąć trochę czasu, żeby zauważyć swoje niektóre wariactwa, ale zawsze lepiej późno niż wcale :).

Przytulanie dziecka to przecież sama przyjemność, a ile jeszcze w tym dobrego. Post doceniony również przez ogólnopolską kampanie społeczną "Przytulenie ma znaczenie".

Jeśli dziecko ma oboje kochających się rodziców, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby oboje brali czynny udział w wychowaniu.

Nadal nie rozumiem tego fenomenu i zawsze będę twierdzić, że jeśli coś dolega nam lub dziecku, to pomocy należy szukać tylko i wyłącznie u lekarza, a nie w Internecie.

Wpis opisujący jak należy przewozić dzieci autem w zimowych miesiącach. Niestety jeszcze wielu z nas popełnia ogromny błąd i zbyt grubo ubiera dzieci do fotelików.

Przechowywanie pamiątek dla kolejnych pokoleń to cudowna sprawa.

17 komentarzy:

  1. Bardzo dobry :) Ja tam lubię wszystkie Wasze posty, a projekt 52 jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My chyba już kończymy z projektem 52. Tak myślę, że może rok starczy :)
      Może Wy się teraz dołączycie?

      Usuń
  2. projekt 52 to fantastycznem miejsce w którym mamy skrót całego roku :) Ale taka lista jest bardziej przydatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt 52 był super i cieszę się, że udało się dotrwać do końca :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne posty, bardzo miło się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam jeszcze raz wpis o karmieniu piersią, ja też pisałam takiego posta, właściwie dalej go piszę...
    Bardzo lubię Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że opublikujesz kiedy skończysz :)
      I ja jestem stałą czytelniczką Twojego :*

      Usuń
  5. to był bardzo dobry rok :) Z Wami :* żadnego nie przeoczyłam :D Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Wasze posty sa świetne :) Bardzo lubię tutaj zagladać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ten Nowy Rok kochana samych radości i zero smutków. No i oczywiście Zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się spełniło :)
      I dla Was Kochana wszystkiego co najlepsze :*

      Usuń
  9. wszystkiego dobrego w nowym roku, niech będzie równie dobry jak poprzedni albo i lepszy. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      I dla Ciebie wszystkiego co najlepsze :*

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ