SŁONECZNY ROCZEK - PLANOWANIE

12:38:00 alinadobrawa 37 Comments

Jesteśmy, jesteśmy :). Mamy się świetnie tylko czasu brak. W sumie to czas jest, ale z Lili ciągle jesteśmy w rozjazdach. Mi się też nawarstwiło trochę spraw do pozałatwiania i niestety troszkę blog na tym ucierpiał.

A tu, roczek zbliża się wielkimi krokami. To już tak blisko, a ja mam tak niewiele. Na początku upierałam się, że roczek wyprawie Lili taki zwykły.
Po prostu cała rodzina przy stole, tort. Ot tak, nic nadzwyczajnego. Jednak im częściej o tym myślałam tym bardziej dochodziłam do wniosku, że to przecież roczek. Pierwsze urodziny mojej córki. Rok od kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam. Musi być inaczej, fajnie, kolorowo. Tak dla dziecka.
Co z tego, że Lili jest malutka i niewiele rozumie. Będą zdjęcia, które później będzie oglądać. No i nikt mi nie powie, że dziecko nie zauważy różnicy w kolorowo przyozdobionym stole i balonach w porównaniu do dekoracji typowo dorosłych.
A więc będzie u nas temat przewodni. Słonecznie, czyli żółto.

Właśnie tak to sobie wymyśliłam. W głowie już mam wszystko zaplanowane.
Cała impreza odbędzie się na dworze w altanie. Swoją droga altana jest w trakcie budowy, ale do czasu roczku będzie na pewno. Altana jak i meble w środku będą w kolorze ciemnego brązu, więc żółty ładnie się z tym skomponuje.
Zdecydowałam się, że zakupię w tym kolorze:
- tort - jeśli będzie ciężko to wezmę biały z żółtymi dodatkami (jak nawet z takim będzie problem to trudno, może sama jakoś przyozdobię)
- kubki - jednorazowe, plastikowe (będą idealne do zimnych napojów)
- balony - kilka razem upiętych w dwóch lub trzech miejscach (więcej nie, bo co za dużo to nie zdrowo)
- serwetki pod talerze - jednak, żeby nie było za mdło na żółtych ułożę też białe
- kwiaty - jeden lub dwa wazony z żółtymi i białymi kwiatkami (róże lub tulipany)
- świeczki - rozstawionych kilka, ale tych malutkich (tealight)
- dodatki - żółte, białe i może trochę brązu (co konkretnie to zdecyduję z czasem)
Lili wystąpi w żółto-białej sukience, która już do nas jedzie. Może znajdę jeszcze coś na główkę.

Lili rok skończy 4 czerwca, ale zdecydowaliśmy, że imprezę zorganizujemy jakoś w weekend. Prawdopodobnie już w następny, czyli siódmego. Wszystko zależy od tego kiedy M. będzie miał wolne na uczelni no i oczywiście pogoda musi sprzyjać. Po pierwsze dlatego, że wszystko jest robione na powietrzu, a po drugie to słoneczny roczek, czyli słońce musi być.

ŹRÓDŁO: https://pixabay.com/

37 komentarzy:

  1. Nam pogoda pokrzyżowała plany i niestety roczek z tarasu przenosimy do środka a to już jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam póki co ładnie się zapowiada, ale jeśli pogoda będzie się miała zmienić to przełożymy imprezkę o tydzień.

      Usuń
    2. Nam póki co ładnie się zapowiada, ale jeśli pogoda będzie się miała zmienić to przełożymy imprezkę o tydzień.

      Usuń
  2. fajny motyw, inny niż wszytskie. niepastelowy, nie taki przewidywalny.
    podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło, żeby nie powielać pomysłów, które już były :)

      Usuń
  3. Makóweczki ma na sprzedaż jakąś żółtą opaskę! Może akurat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, aż tak mi nie zależy :)
      Po prostu jak coś znajdę będąc na zakupach to wezmę i tyle, ale dzięki :* :*

      Usuń
  4. świetny pomysł, będzie tak wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł genialny :) na pewno będzie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julia skończyła rok 26 stycznia więc zimno wtedy było. Taki na powietrzu pewnie będzie ciekawszy. Ale zrobiliśmy jej dwie imprezy jedną dla dziadków i wujków a drugą dla koleżanek i kolegów, nie było motywu przewodniego i trochę żałuję, ale były balony serpentyny i dwa torty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza na powietrzu ma wiele plusów :)
      My dla znajomych chyba też coś później zrobimy, bo jak na raz to za dużo osób by było :)

      Usuń
  7. No to ja czekam na relację :) Pewnie będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój synek ma 7 urodzinki i robię w w stylu marynarskim

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też chyba żółta kiecka wygra, a balonów będzie dużo :D i mam nadzieję, że będzie słonecznie jeszcze dwa tygodnie, żeby i dla nas Słońca wystarczyło :D Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno :)
      Kciuki będę trzymać tak w razie co :) :)

      Usuń
    2. A robisz całe dania i słodkie? Czy tylko słodkie? Ja się miotam z myślami... Z jednej strony gości przyjąć, z drugiej się nie narobić... co zrobić?

      Usuń
    3. W planach mam tak :)
      Cała impreza gdzieś na 16.00.
      Najpierw będzie Lili tort i do tego z dwa rodzaje placka, ale nie całe blachy tylko takie kostki. Do tego oczywiście kawa.
      Po tym jako kolację zrobimy grilla (kiełbasa, karkówka, szaszłyki i ser pleśniowy)

      Będzie syto, a na pewni się nie narobię :) :)

      Usuń
    4. Kurcze, ale u mnie 15 osób wyjdzie plus dzieci... I już mogę się narobić :P Też myślałam o grillu...

      Usuń
    5. U nas będzie 16 (w tym dwoje dzieci i nastolatka) no i Lili, ale jej to w sumie nie liczę :)
      Zdecydowałam się na grilla, bo odpada gotowanie i tak dalej.
      Mięso przyprawie sobie w piątek wieczorem i w sobotę już tylko na ruszt :)
      Grill mamy w miarę spory, więc dużo się zmieści na raz.

      Usuń
    6. :) no to kurcze, chyba mnie przekonałaś... Ale grilla mi sąsiedzi proponowali... :) wiec będziemy na dwa ruszty lecieć :D

      Usuń
    7. No widzisz :)
      Grill to najlepsze wyjście :)
      Mięsa zrobisz kilka rodzai, czyli dla każdego coś miłego. I nawet samo grillowanie nie jest jakieś straszne, bo wystarczy przerzucać co jakiś czas :)

      Usuń
    8. A jak się okaże, że pogoda nie taka, to wysiadam i będzie samo ciacho :P

      Usuń
  10. Bardzo fajny motyw wymyśliłaś :) udanej imprezy zatem życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł :-) My będziemy mieć urodzinki 9.06. Akurat na Węgrzech wtedy święto. Niestety nie da rady zrobić go dla wszystkich, więc będziemy tylko my i jedna z babć malucha. Życzę udanej imprezy i czekam na relacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie tak w mniejszym gronie :)
      U nas będzie 16 osób i pewnie będzie niezły chaos :)

      Usuń
  12. My też planujemy wystrzałową imprezę w altance :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Nas dzisiaj 3 latka :)
    ah jak ten czas szybko leci.. pamietam jak moja Julka kończyła roczek :)
    Sto LAT Lilianka :)

    Pozdrawiam i zapraszam.
    swiat-corki-julki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten rok minął ja jeden dzień :)
      Dziękujemy :*

      Usuń
  14. Zapowiadają słońce :) Świetny motyw, a tort możesz w kształcie słońca lub cały żółty zamówić w cukierni, albo sama upiec :)
    My już po urodzinach, o balonach zapomniałam, dekoracji stołu nie było. Był księżniczkowy, fioletowy tort i fioletowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie dam rady. Po niedzieli idę popytać w cukierni :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ