MAMA UWIELBIA - MIESIĄC MAJ

12:12:00 alinadobrawa 30 Comments

Dziś o moim kolejnym ulubieńcu.
Nie będzie to żaden gadżet, czy przedmiot. Tylko najwspanialszy i mój ulubiony miesiąc.

MIESIĄC - MAJ

To najlepszy miesiąc w roku. Wiosna w pełni, o nagły powrót zimy nie ma się co bać :). Soczysta zieleń na drzewach, pierwsze kolorowe kwiaty, kwitną na całego. To czas dla bzu, konwalii, bratków, kasztanów. Choć w tym roku przez kiepską zimę rozbudziły się już w kwietniu. Jest przyjemnie cieplutko, ale jeszcze nie męcząco gorąco. Jest po prostu tak jak lubię.
Dla mnie maj, to najpiękniejszy miesiąc  w roku. Urodziłam się w maju i miałam nadzieję, że i z Lileczką tak będzie, ale ona wolała czerwiec. Niedługo też Dzień Mamy, mój pierwszy, a więc chwilo trwaj. Niech te 31 dni dłuży się jak najmocniej.

30 komentarzy:

  1. kochana z tą zimą to tak do końca nie wiadomo, kiedyś padał śnieg w majówkę ;) też lubię maj głównie ze względu na ferię barw na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealnie i cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę jesień i zimę, ale każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień też uwielbiam :) Za kolory i taki cieplutki wiatr :)

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam maj, właśnie dlatego też wzięliśmy ślub w maju :) Uwielbiam wiosnę, lato i wczesną jesień (jak jeszcze nie jest tak zimno - te kolory drzew.. :) ).

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się! maj i czerwiec to moje dwa ulubione miesiące. kocham maj, kiedy wszystko jest najbardziej zielone w roku. chlorofil bije po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Taka piękna zieleń tylko teraz :)

      Usuń
  6. Wiosna jest piękna. Kiedyś lubiłam zimę, słuchałam metalu... ;) , ale się zestarzałam, pożegnałam ekstrema i przeprosiłam z wiosną. To będzie mój pierwszy Dzień Matki - z malcem w brzuchu. Zmiany, zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimy nie lubiłam nigdy :) No może tylko te bardzo mroźne i śniegowe dni kiedy jest tak pięknie :) Szczególnie w nocy!

      Usuń
  7. W tym roku to będzie również mój 1 dzień matki. Już nie mogę się doczekać. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bzy, konwalie, mój pierwszy dzień matki i te sprawy ... ahh można się rozpłynąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja maj uwielbiam, najbardziej za bez. za pogodę. i za odcień zieleni, w żadnym innym miesiącu nie jest tak soczysta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maj to jeden z nich :) Choć lubię wszystkie miesiące ciepłe ;) My z Zosią mamy imieniny w maju co drugi dzień, więc to będzie trochę nasz miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi temperatura majowa najbardziej odpowiada. Potem już jest zdecydowanie za ciepło :/
      O! Masz imieniny 17 maja?

      Usuń
    2. Tak :) i ja lubię żary i skwary :)

      Usuń
    3. Mam urodziny 17 :):)
      To zazdroszczę ja dosyć kiepsko znoszę upały.

      Usuń
  11. O kurcze a gdzie wy macie takie piękne widoki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham maj. Właśnie za konwalie, kwitnące kasztany, bez i za moją Polkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam maj. Już jest tak zielono, kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście spóźniona, ale wybacz kochana - dużo pracy.
    Maj to piękny miesiąc który ja też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ