2 URODZINY BLOGA

17:30:00 alinadobrawa 40 Comments

Siódmy listopada to ważny dla mnie dzień. Zakładając bloga, 2 lata temu nie sądziłam, że dziś będzie to tak wyglądać, że to miejsce się tak rozwinie. Buzia śmieję mi się na samą myśl :).
Pamiętam jak dziś, tą listopadową noc kiedy nie mogłam spać, początki ciąży :). Leżałam na kanapie i podczytywałam blogi mam. I tak mnie naszło. Otworzyłam Bloggera, założyłam konto i napisałam pierwszy wpis (dokładnie: TEN). Oczywiście o samym blogowaniu myślałam już wcześniej, ale jakoś tak motywacji chyba mi brakło. Musiało mnie najść i naszło :).
Nie wciągnęło mnie od razu. Zresztą widać to po tym jak rzadko dodawałam posty. Blog z czasem się rozwinął. Ja sama nabrałam mocy. Nabyłam też sprej wiedzy o blogu, od strony technicznej. Moja strona się zmieniała. Wygląd, opcje. Ze wszystkim radziłam sobie sama i jestem z tego bardzo dumna.

Blog to też Wy, to głównie Wy :). Patrząc przez pryzmat czasu, bardzo dziękuję tym, którzy byli od początku jak i oczywiście wszystkim, którzy dołączyli później. To miejsce szybko zyskało czytelników co do dziś wprawia mnie w osłupienie :).
Dziś jest tu tak jak chce. Podoba mi się. Lubię pisać, odpowiadać na Wasze komentarze, wiadomości. No moje miejsce. Pisząc jak i czytając inne blogi, odpoczywam. To mój sposób na relaks. W końcu znalazłam to co lubię, co sprawia mi przyjemność :).

Kiedy zaczynałam przygodę z blogiem było inaczej. Dziś kiedy widzę co się dzieję jestem dumna, że mój blog jest miejscem przyjaznym. Nie ma tu kłótni, wzajemnego obrażania się i chamstwa.
Mam już w głowie plan na małe zmiany. W końcu nie można stać w miejscu :). Ten post jest też okazją, abyście Wy mogli napisać mi, czy czegoś Wam tu brakuje, może czegoś jest za dużo. Piszcie śmiało, czy są jakieś tematy o których chcielibyście częściej czytać.

40 komentarzy:

  1. 2 lata do świetny wynik. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 lata temu nawet by mi to do głowy nie przyszło :)

      Usuń
  2. Życzymy kolejnych kwitnących lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ja lubie Twoj blog za to, ze zawsze odp na moje pytania, nawet te błahe :) dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma błahych pytań :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji tych blogowych urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Lubię tutaj zaglądać. Zaprzyjaźniłam się z Waszą stroną :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ba ! Ja Twój blog wręcz uwielbiam i choć nie zawsze mam czas, żeby skomentować, to zawsze jestem na bieżąco. Lubię czytać jak rozwija się Twoja wiecznie uśmiechnięta córa. Lubię Twój styl pisania.
    Pisz Alinko i nie przestawaj ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :)
      Buzia mi się śmieję :) Całusy :*

      Usuń
  7. Gratuluje tych 2 lat! Życzę kolejnych, owocnych w wartościowe posty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym nie dodawała nic - tu jest idealnie, sielankowo ;)
    Gratuluję dwóch lat. U mnie to w sumie też już chyba minęło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ;) ja jako mama rówieśniczki Lili najbardziej lubię czytac wlasnie o niej ;) choc nie bylo takiego wpisu który by mnie nie zainteresowal:D Twój styl pisania bardzo mi odpowiada ;) pozdrawiam:) Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Cieszę się, że Ci się podoba :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To samo miałam w głowie 7 listopada :)
      Nie wiem kiedy i nie wiem jak :) :)

      Usuń
  11. Gratuluję, jest idealnie :)
    A zdjęcie trochę mnie rozśmieszyło, bo sposób w jaki pokazałaś na nim "2" jest w Anglii bardzo obraźliwym gestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A rzeczywiście jest coś takiego, ale o ile dobrze kojarzę to chyba obraźliwie jest gdybym miała dłoń odwrotnie (wewnętrzną stroną do przodu). Popraw mnie jeśli się mylę :)
      Całuję :*

      Usuń
    2. Heh niestety pokazałaś bardzo poprawnie. To tak jak środkowy palec w Polsce:) ale wiemy, że nie miałaś nic złego na myśli.
      Gratuluję dwóch lat i życzę kolejnych równie interesujących:)

      Usuń
    3. He :) No nic :) Trudno :)
      Śmiesznie jest z tymi gestami, że co kraj to co innego :) Są miejsca gdzie można się nieźle narazić za podniesienie kciuka w górę :)

      Usuń
  12. Już 2 lata, gratulacje :) Kolejnych długich lat pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje! Ja bardzo lubię Twój blog i możesz być z siebie dumna, bo bardzo tu przyjemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie Twojego bloga! Trafilam na niego dwa miesiace temu, mialam wtedy urlop - duzo czasu i przeczytalam wszystkie wpisy od poczatku z ciekawoscia. Czytajac nie moglam sie doczekac wpisu o porodzie :-) Potem czytalam z ciekawoscia o Liluni. Teraz lubie tu zagladac. Mam nadziejw, ze niedlugo tez zostane mama :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wpisy? :) Bardzo mi miło :)
      Miło mi, że się podoba i zapraszam jak najczęściej :)
      Trzymam kciuki za jak najszybsze zostanie Mamą :*

      Usuń
  15. Aaaa to już dwa lata, ja nie pamiętam już od kiedy śledzę Was, ale uwielbiam zaglądać i czytać.
    Alinko oby tak dalej! Będę mocno trzymać kciuki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Dwa lata to już naprawdę starszak! :D Gratuluję i wiesz co? Mi niczego nie brakuje :) Cieszę się, że trafiłam na tego bloga i że się poznałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ten czas szybko leci :-) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ