ZAKUPY Z SECOND HAND - 3

11:30:00 alinadobrawa 32 Comments

Czas zimowy przed nami i choć piękna jesień nas rozpieszcza, to w z Lilką jesteśmy już gotowe na zimniejsze dni :). Niedawno tak narzekałam na brak kurtki dla Lil, a teraz w garderobie wiszą, aż cztery.
Kurtki i w ogóle okrycia wierzchnie to chyba jedne z najlepszych zakupów w SH. Nie ma co ukrywać, że to dosyć droga część garderoby, a do tego służąca nam jedynie na krótki, określony czas. Tym bardziej cieszę się kiedy w ręce wpada mi piękna i tania kurteczka.

ZAKUPY Z SECOND HAND

KURTKA - F&F
Cena: 23,00 zł






KURTKA - LADYBIRD
Cena: 5,00 zł






Pierwszą kurteczkę kupiłam już ponad rok temu i podczas zeszłorocznej zimy, ubrałam w nią Lili kilka razy, na spacer. Lileczka leżała wtedy w gondoli, więc z podwiniętymi rękawami było okej. Trochę się obawiałam, że w tym roku może się już okazać za mała, ale na szczęście nie.
Drugą przyniosła nam Lili babcia, jest ciut cieńsza od szarej i sprawdza się idealnie w cieplejsze dni.

WSZYSTKIE ZAKUPY Z SECOND HAND W JEDNYM MIEJSCU: ZAKUPY Z SH.

32 komentarze:

  1. Szara cudna :) A gdzie reszta kurteczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryśka miała w poprzednim sezonie zimowym taką kurtałę :) Ciemno-szarą, byłam z niej bardzo zadowolona :) Ciepła i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza kurteczka cudowna :) Też się musimy wybrać na zimowe łowy do sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne okazje można złapać. Czasami są tak na prawdę ubrania założone jedynie raz, czyli praktycznie nowe a cena to dosłownie kilka groszy. My łazimy regularnie co 3 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Czasem, aż trudno uwierzyć w te niskie ceny :)

      Usuń
  5. Okej - namówiłaś mnie. Jak tylko będę w mieści - zaglądam do SH :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana mamy taką samą w zasadzie kurteczkę jak ta pierwsza :) wygląda rewelacyjnie!! Jeszcze kilka miesięcy i w nią skoczymy :) również muszę powrócić do postów z ciuchami z ciucha :) Ach, mam takie zaległości

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, zdecydowanie zakupy w SH to jedna z moich ulubionych form robienia zakupów i zgadzam się w 100%, że takie rzeczy jak krótki czy grubsze okrycia można kupić w rewelacyjnych cenach, ale takie samo zdjęcia mam również na temat bodziaków, których potrzebna jest niezliczona ilość, a czasami ceny w sklepach mogą przywrócić o zawrót głowy.
    Pozdrawiamy
    http://potworkowakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam markę Ladybird, świetne ciuszki, ładnie zachowują się po praniu, do tego dziecko długo nosi :) Gratuluje łupów, trafiłam tu przez przypadek, bo jestem na etapie polowania na świetne blogi ;) na pewno będę wracać!
    Zapraszamy do nas :) www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A ja pierwszy raz spotkałam się z tą marką.

      Usuń
  9. Szara kurteczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! No kurcze! Uwielbiam SH :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super kurteczki :) a najfajniejsze jest to że są za półarmo ;)

    ja mam plan uszyc taką dresową ;) ale to pewnie juz na wiosnę!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie i do polubienia http://alldayliving.blogspot.com/
    pozdrawiam,
    agata

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do Libster Blog Award. Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na moją nową stronę. Napisałam książkę i poszukuję czytelników, komentarzy czy to co pisze się podoba. Zapraszam :)
      http://ksiazka-bez-tytulu.crazylife.pl/

      Usuń
    2. Kochana na stronkę już zaglądam, a za LBA bardzo dziękuję, ale tak jak już wyżej napisałam odpowiadałam już na blogu, aż 8 razy, a pytania w większości się powtarzają.
      Całuję :*

      Usuń
  13. Dziękuję bardzo za nominację.
    Odpowiadałam u siebie już 8 razy, więc już wystarczy, bo pytania w większości się powtarzają.
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ