POKÓJ DLA DZIECKA - PLANOWANIE

12:48:00 alinadobrawa 29 Comments

Lili od urodzenia, po dzień dzisiejszy śpi z nami, w naszej sypialni. Nie narzekam z tego powodu. Lubię ją mieć blisko, a ona na pewno czuję się bezpiecznie mając nas obok. Nas i oczywiście kota, który na noc też wybiera sypialnię. Wszyscy razem :).

Pokój dla Lili, będzie. Jeszcze nie w tym roku, ale myślę, że za dwa lata jest to już bardzo realne. Musimy powiększyć prawie całą górę, na której mieszkamy, a to wiąże się z niemałym remontem.
Mimo tego, że wizja pokoiku dla Lili jest dosyć odległa to ja już (nie od dziś) mam na wszystko wstępny plan. Może Wam się to wydawać dziwne, ale lubię mieć wszystko poukładane i zaplanowane, dużo wcześniej. Oczywiście mój zamysł zmienia się co jakiś czas. Wiecie, znajdę coś ładnego i już kombinuję gdzie by to można wcisnąć, czy by pasowało, itp. Nie chce zostawiać tego na ostatnią chwilę, wymyślać potem w pośpiechu i robić byle jak.
Przyszły pokoik ma być nie za duży, dziewczęcy i stonowany. Ściany mają być jasne. Może ecru lub bardzo jasny róż. Za to meble i podłoga, już dość ciemnie, najlepiej ciemny brąz. Koloru nadadzą dekoracje i zabawki. Choć większość zabawek pewnie będziemy chować w dużych pudłach, czy koszach, które są funkcjonalne i przy okazji ozdabiają pokój. Dla mnie im mniej na wierzchu tym lepiej :). Mebli nie ma być dużo. Wystarczy łóżko, jedna komoda na bieliznę i stolik lub biurko.

Poniżej meble, które na dzień dzisiejszy są moim numerem jeden.

ŁÓŻKO

ŹRÓDŁO: http://kdcmeble.com/

Łóżko to podstawa, co tu dużo pisać :).  Przeglądałam wiele i najbardziej spodobało mi się MONIA, ze sklepu KD COLLECTION. Sklep internetowy znajdziecie tutaj: http://kdcmeble.com/. Łóżko jest solidne, praktyczne (dzięki szufladom) i piękne. Wykonane zostało z drzewa sosnowego i pokryte natryskowym lakierem ekologicznym. Do tego tylko materac, który też można zakupić w sklepie KD i gotowe.

KOMODA

ŹRÓDŁO: http://www.ikea.com/

To czego szukam to najzwyklejsza, klasyczna komoda z szufladami. Ciemno brązowa lub jasna, którą wtedy sama przemaluje pod kolor łóżka.
Jeden mebel na ubrania wystarczy. Tu Lili będzie trzymać bieliznę i bluzki, a reszta ubrań będzie w naszej garderobie.

BIURKO / STOLIK


Wolałabym stolik, ale wiem, że biurko będzie bardziej wygodne no i praktyczne, więc pewnie stanie właśnie na nim. Tutaj także w grę wchodzi tylko klasyka, żadnych udziwnień i kolor oczywiście ciemny, tak jak reszta.

DODATKI

Tu mam głowę pełną pomysłów. Mam kilka obowiązkowych pozycji jak pościel w koty, poduszka-miś, czy dziecięca lampka, ale głównie wszystko zależy od wyglądu pokoju. Wiadomo dekoracja na samym końcu.
Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć miejsce, w którym Lili będzie lubiła przebywać. Jej pokój ma być dla niej. Jeśli będzie chciała coś zmieniać to proszę bardzo.

29 komentarzy:

  1. My śpimy u Antka w pokoju.
    Częściwo jest już on zrobiony, jednak czekają nas pewne zmiany - łóżko trzeba wymieniac dokupić kilka mebli.
    Jak dobrze pójdzie na przyszły rok chcemy by do Antka dołączyło rodzeństwo, wiec chcemy już pod tym kątem umeblować pokoik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to trzymam kciuki :) I ja po ciuchu marzę, by nasza rodzinka się powiększyła jak najszybciej.

      Usuń
  2. My pod koniec roku zrobiliśmy synkowi pokój.na razie jeszcze łożeczko stoi w naszym.Pokoik jest w kolorze biało-liliowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowanie pokoju dziecięcego to wspaniała rzecz. Jak wiesz ja też to robię... Chociaż pokoik będę urządzać mu za jakieś pół roku, może z hakiem małym, to z tej niecierpliwości już Matka zakupuje różne dziecięce rzeczy, i odświeża kącik Synka a potem to wszystko przeniesie do nowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty już chociaż kupujesz :) Ja stoję w miejscu i tylko planować mogę :/

      Usuń
    2. Ja dopiero Alinko zaczynam kupować.. ACH! Okres wiosna-lato będzie bardzo intensywny ale będę robić to co kocham (kupować) i to dla siebie - na swoim własnym :)

      Usuń
    3. Zazdroszczę :) Ale tak pozytywnie oczywiście :*

      Usuń
  4. Takie dziecięce pokoiki mają tyle uroku:) Śliczna komoda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. My polciowy pokój mamy prawie na ukończeniu, jeszcze kilka półek. Chociaż teraz bym już coś pozmieniała. Ogólnie wyszło jak chciałam, ale nie jestem przekonana do ścian- z jednej strony podobają mi się bajkowe rysunki, z drugiej gładkie ściany są super. No i żałuję mini biureczka- wolałabym jednak stoliczek :) Ehhh kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak stolik? :)
      Ja co do ścian to stawiam tylko na gładkie.Widziałam takie z rysunkami i duży harmider się wydawał w pokoju.

      Usuń
  6. Jestem na podobnym etapie :) i nie mogę się na nic zdecydować u Lilki na pewno będzie bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super lozko, wlasnie szukam i zaczne je obczajac na dobre:)))
    co do biurka moim skromnym zdaniem to zbędny mebel - Lili tak naprawde zacznie uzywac go dopiero za kilka lat wiec bedzie stalo i sie kurzylo, mowie z doswiadczenia - podczas urzadzania domu mialam wizje ktore tak naprawde nie mialy zadnego zastosowania i dzisiaj konczy sie na tym ze na przyklad sprzedaje piekny rustykalny stol bo w ogole nie pasuje jest za duzy i nie funkcjonalny. oczywiscie to Wasz pokoik itd jednak mysle ze biurko to za 5 lat:P

    OdpowiedzUsuń
  8. My już prawie skończyliśmy pokój dziewczynek. Jeszcze tylko dodatki, nowe zasłony i będzie gotowy :) Lubię planować takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh ja mam tak samo!
    Wszystko w glowie poukladane na duuzo przed ..
    Potem zmieniam koncepcje.
    Usuwam z "obserwowanych" na Allegro ;-) bo w oko wpadlo TOO COŚ innego...

    Zazdroszcze ludzia co to maja jedna wizje i tego sie trzymaja.
    Bo u mnie 100 pomyslow i czesto jeden daleki od drugiego.

    Juz nie moge sie doczekac Waszego pokoiku :D

    Szczeliwego Nowego Roku.
    Tak pozno bo cos mam problem z internetem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę, że są rzeczy których od dawna się trzymam, a inne znowu zmieniam co chwilę :)

      Usuń
  10. My budujemy dom - dziś stoi w stanie surowym otwartym. I mimo to, podobnie jak Ty mam zaplanowane jak co ma wyglądać :)
    Pokój Julinkowy od dawna jest w mojej głowie, z tym, że ja stawiam na mebelki jasne - ciemne mam i mi się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja:)
    Nasza Alicja też póki co śpi z nami, jednak myślę, że jak się przeprowadzimy otrzyma swój własny pokoik;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też wersja z garderoba, bo dla dzieciaków mamy oddzielną garderobę nawet. Na razie do pokoiku trafi łóżko, które widziałaś i kolorowy stoliczek z krzesełkami. Kolorowo będzie, i owszem, bo ściany zielone chcemy :) Już niedługo będzie :) Chciałam jeszcze białą komodę, tzn przemalować to, co już mamy na biało, ale to na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. my mamy te łóżka i jestem średnio zadowolona - prawda są piękne na zdjeciu w rzeczywiśtości z daleka też ale jak już się przyjrzeć z bliska niestety za taką cenę są słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To w takim razie koniecznie będę musiała je obejrzeć przed zakupem :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ