PRZEPIS NA KOKTAJL OWOCOWY

13:11:00 alinadobrawa 16 Comments

Koktajle uwielbiam. Zresztą chyba jak każdy :).
To łatwy i przede wszystkim bardzo szybki sposób na coś słodkiego, a przy okazji zdrowego i pożywnego.

KOKTAJL Z OWOCAMI, JOGURTEM I MLEKIEM

SKŁADNIKI:
- jogurt naturalny - małe opakowanie
- mleko - 1 szklanka
- banan - 1 szt.
- borówki - 150 g
- truskawki - 3 szt.
PRZYGOTOWANIE:
Owoce przekładam do naczynia i blenduje. Dodaję cały jogurt i jeszcze raz blenduje. Mleka dodaję opcjonalnie, w zależności jaką chce uzyskać konsystencję. Mieszam wszystkie składniki.
Jeśli wychodzi mało słodkie to zamiast dosładzać cukrem można dać więcej banana.













Koktajl ma to do siebie, że możemy go przyrządzać tak jak lubimy. Ulubione owoce, czy warzywa, a nawet ich połączenie. Warto kombinować i bawić się smakami. Szukać swojego ulubionego :).
U mnie nigdy nie zmienia się dodawanie jogurtu i mleka, ale równie dobrze można używać też śmietany, czy maślanki jednak ja nie lubię.

16 komentarzy:

  1. Ja polecam robienie koktajli na sokach, najlepiej tych swiezo wyciskanych - sok jablkowy, sok z cytryny plus banan, albo sok pomaranczowy, truskawki plus szpinak :) ja zawsze wchodze na strone internetowa skok na sok albo be my juice i sciagam z ich menu pomysly :)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  2. A truskawki tez mrozone? Czy coreczka tez takie smakolyki zajada? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem były świeże, ale jak widać nie dałam ich dużo :).
      Lili jak najbardziej się tym zajada :)

      Usuń
  3. Jak robię dla siebie to dodaję jogurt i kefir lub jogurt i zsiadłe mleko :)
    Pysznie wygląda!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie lubię tych kwaśnych :)
      Kefir, zsiadłe mleko, czy maślanka u mnie odpadają :)

      Usuń
  4. Uwielbiam i też sama czasem robię, ale pewnie w tym roku dla Zosi będziemy robić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no pycha ale to w sezonie bo te truskawki teraz to chyba tylko wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tylko wyglądają :/ Chociaż zapach miały obłędny :)
      Jak zobaczyłam je w sklepie to jakoś tak nie mogłam im odmówić :)

      Usuń
  6. Pychotka, napiłabym się takiego koktajlu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, takie letnie orzeźwienie w środku zimy

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ