LILI'S LITTLE STORE - SUKIENKI DLA MAMY I CÓRKI

08:57:00 alinadobrawa 23 Comments

Kilka dni temu odezwała się do mnie Asia, z chęcią zaprezentowania na blogu sklepu: Lili's Little Store.
Lubię produkty, marki, czy sklepy które wyróżniają się oryginalnością, czy swoim własnym stylem. Od razu się zgodziłam :). Asortyment bardzo przypadł mi do gustu. Już widzę siebie i Lili w jednej z kreacji :). Najbardziej spodobał mi się komplet Pure One.

Lili's Little Store to miejsce idealne jeśli mama i córka mają ważne wyjście, ale nie tylko. Sukienki sprawdzą się nawet na co dzień. W takich samych strojach na pewno mama z córką zrobią wrażenie :). I właśnie takie jest przesłanie sklepu.






Sklep dopiero startuje i ubrań jest nie wiele, ale ekipa się rozkręca i niebawem wybór będzie coraz większy. Kolekcja będzie się zmieniała w zależności od mody, czy pory roku. Ponieważ asortyment będzie się często zmieniać, serie będą krótkie i unikatowe.

UWAGA!
Razem z marką Lili's Little Store przygotowałyśmy dla Was rabat :).
20% ZNIŻKI NA CAŁY ASORTYMENT
rabat będzie ważny od 28.08.2014 do 30.09.2014
- podczas zakupów, po przejściu do koszyka i płatności w odpowiednim miejscu należy wpisać kod rabatowy: "alinadobrawa" (rabat zostanie naliczony automatycznie)
- przez cały czas trwania promocji, na blogu będzie informacja z przypomnieniem

Drogie mamy, lubicie ubierać się podobnie jak dzieci? Ta sama kolorystyka, krój, czy tak jak proponuje Lili's Little Store, czyli stroje identyczne?

23 komentarze:

  1. Do schrupania! Szczególnie w tych biało- szaro-różowych kiecach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te stylizacje DUO :) Ale póki co poczekam, aż asortyment sklepu się powiększy .

    OdpowiedzUsuń
  3. no bardzo ładnie. Szkoda tylko, że ja takich ładnych nóg nie mam więc zapewne nie wyglądałabym rewelacyjnie. Za to mam dwóch chłopaków więc ewentualnie kiedyś jakąś stylizację związaną ze spodniami mogłabym wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne to wyglada jak córcia staje się mniejsza kopią mamy .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech moją Ola zacznie chodzić... z pewnością skorzystamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej poczekać, aż już Córeczka zacznie chodzić :)

      Usuń
  6. Ależ cudne rzeczy. Kurcze -30 kg i sama bym się szarpnęła na taki komplet dla siebie i Mańki, bo wygląda to genialnie! A tak to niestety, poczekam aż oferta się poszerzy i dadzą coś za kolano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś z tych nowości przypadnie Ci do gustu :) :*

      Usuń
  7. Śliczne :) My niestety nie mamy z Zosią nic "takiego samego". Myślę, że trzeba będzie nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My właśnie też nie.
      Choć czasem już ubierałam nas podobnie :) Obie granatowe spodnie i białe bluzki miałyśmy nie raz założone :)

      Usuń
  8. Najlepsze jest ,że można się ubrać tak samo świetnie to wygląda :)
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pokazuj nam takich rzeczy, bo ja kiedyś zbankrutuję ;)
    Od dawna mnie kuszą takie zestawy mama i córka

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Jakie śliczności! Szkoda, że nie mam córeczki :/
    Szkoda, że w ogóle nie mam dzieci, ale to inna historia.. To co pokazujesz jest cudne!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Na pewno zostanę klientką! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy i zdjęcia ! Zaraz przenoszę się do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy beda rzeczy na mniejsze dziewczynki rozm. 80?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sprawie proszę się skontaktować ze sklepem :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ