ZAKUPY Z SECOND HAND - 1

13:15:00 alinadobrawa 56 Comments

Od dziś zapraszam Was na nowy cykl.
Będę Wam pokazywać co ładnego udało mi się kupić w lumpeksach. W sumie to nie tylko mi, bo muszę zaznaczyć, że dużą część ciuszków dostajemy od Lili cioci, której wyszukanie czegoś pięknego idzie zdecydowanie lepiej niż mi. Nie wiem jak często będą pojawiać się posty. Po prostu jak w nasze ręce wpadnie coś ślicznego, czy fajnego to na pewno Wam pokażę.
Zapraszam do obejrzenia tego co kupiłam ostatnio.

ZAKUPY Z SECOND HAND

BLUZKA - MARKS&SPENCER
Cena: 12,50 zł






LEGGINSY - MARKS&SPENCER
Cena: 12,50 zł





SPODNIE - MARKS&SPENCER
Cena: 14,00 zł





Bluzka i legginsy tworzą komplet, ale równie dobrze wyglądają w zestawieniu z innymi ubrankami. Bluzeczka wyjątkowo mnie urzekła, piękna i dziewczęca :).
Spodnie w gwiazdki od razu wpadły w moje ręce i uwierzyć nie mogłam, że są tak tanie, Nawet się nie zastanawiałam, czy brać :).

WSZYSTKIE ZAKUPY Z SECOND HAND W JEDNYM MIEJSCU: ZAKUPY Z SH.

56 komentarzy:

  1. Najważniejsze znaleźć dobry second hand. Ja mam swój ulubiony w Poznaniu. Efektem jest to, że 98% rzeczy mojego syna i moich pochodzi z "drugiej ręki". Popieram w całej rozciągłości. Przez to ciężko mi teraz wydać kilkadziesiąt złotych na jeden ciuch w "normalnym" sklepie.

    Pozdrawiam
    Karolina z Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dzień dzisiejszy chodzę do 3 i już mi się chyba nie chce szukać kolejnego :)
      Choć tu gdzie mieszkam jest ich całkiem sporo :)

      Masz rację, że można się przyzwyczaić do kupowania za niska cenę i potem w zwykłym sklepie jest problem :) :)

      Ściskam :*

      Usuń
  2. Oj ja juz wcale nie kupuję w sklepach. Nam pomaga Babcia. Poza tym mamy baaaardzo dużo ubranek po znajomych :D Ale i tak chętnie korzystamy z SH i będziemy podglądać, co nowego u Was :D Ja na raz chodzę do 3-4 lumpków. No i wolę zdecydowanie uderzyć raz w miesiącu na Poznań, bo tam dużo ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie chodzisz?? Ja zawsze robię rundę: gwarna i trzy na Dąbrowskiego ;))

      Uwielbiam SH więc będę chętnie ten nowy cykl śledziła! :D

      Usuń
    2. Ja w Poznaniu nie byłam chyba jeszcze w żadnym :/
      Te tutaj też dają radę :)

      Usuń
  3. Jejku jak ja tęsknie za takimi łowami,teraz mieszkam na wsi i nie mam dostępu do takich luksusów

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ja bym chciała mieć taką ciocię, której wyszukiwanie perełek idzie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i spodenki świetne :) Do których sh chodzisz?
    Ja ostatnio coraz rzadziej, chociaż w tym tygodniu poszalałam i znalazłam kilka cudeniek :) A tak to nie mam czasu, przerzuciłam się na allegro i poluję na tzw. Paki, można za dobrą cenę paczkę naprawdę świetnych ubranek znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś patrzyłam na te paki, ale zawsze było kilka ubranek, które mi się nie podobały, a jednak musisz kupić całą paczkę :/
      Znowu kupowanie po 1 sztuce się nie opłaca, bo przesyłka dochodzi :/
      W Szamotułach chodzę do jednego na Dworcowej (na przeciwko kościoła) i na Sportową.
      Trzeci jest z Obrzycka.

      Usuń
    2. A Ty do których się wybierasz?

      Usuń
    3. Tego w "Kaśce/Maryśce" za urzędem miasta (bo jedyny czynny do 18, to zdążę po pracy), czasem do Golda na Jana Pawła i na dworcowej jak mam wolne. A na sportowej gdzie jest?

      Usuń
    4. Dzięki :)
      Zajrzę jak będę w pobliżu.
      Na Sportowej to w takich butikach wolno stojących. Jak idziesz od rynku to po lewej stronie. Taki duży to chyba tyko jeden tam jest.

      Usuń
  6. Uwielbiam kupować na ciuchach . Większość ubrań w szafie Młodego to właśnie sh .
    Te spodnie w gwiazdki są meeega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero coś od niedawna tak często zaglądam do SH :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne ciuszki, sh są najlepsze.

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ubranka były na widoku wyłożone i, aż się dziwię, że nikt ich przede mną nie wziął :)

      Usuń
  9. Ale świetne łupy też uwielbiam takie zakupy bo zawsze można coś fajnego i niepowtarzalnego wynaleźć :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      gdybym jeszcze tylko dla siebie umiała coś znaleźć :)

      Usuń
  10. Świetne łupy ! Uwielbiam buszować po sh:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Second Hand'y ;) sama często z nich korzystam i wklejam zdjęcia u siebie- aktualnie poszukuję ciuszków dla przyszłego maleństwa;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych najmniejszych ubranek chyba zawsze jest najwięcej :)

      Usuń
  12. Super blog bede Twoja czytelniczką:) Super, szkoda ze w moim mieście nie ma takich miejsc:( Zapraszam do siebie na mamazamloda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie nie mam talentu "grzebackiego" i nie potrafię nic znaleźć w SH :/
    Spodnie BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja dopiero coś ostatnio mam takie szczęście :)
      I znajduję tylko dla Lil. Dla siebie już nic nie znajdę :(

      Usuń
  14. ta bluzeczka piękna!!!
    ps. masz szczęście do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero w domu zauważyłam, że wszystkie 3 tej samej marki :)

      Usuń
  15. Miałyśmy sukienkę z tej samej serii co spodnie w gwiazdki również z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem wielka fanką lumpeksów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne łupy :D szczególnie ta bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta bluzeczka .Szkoda ,że ja nie mam tyle szczęścia w szukaniu ... ech nigdy nic nie mogę znaleźc tam dla mojej Amelii .
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. My też buszujemy po SH, mamy swój ulubiony:) I już mnóstwo fajnych rzeczy tam wyszperałam, ale przeważnie dla córci. Czekamy na kolejne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieci zawsze jest tyle cudowności :)

      Usuń
    2. właśnie ... cięzko się nie którym oprzeć :D

      Usuń
  20. W lumpeksach czasami można trafić na świetne okazje. Zwłaszcza, że takie małe dzieciaczki, jak Lili czy Miś, nie są w stanie zniszczyć swoich ubranek, tak jak na przykład dzieci chodzące do przedszkola ;) Dlatego i my często i gęsto wybieramy się do T-O. Zwłaszcza w poniedziałki do jednej takiej, bo wyprzedaże duże i wszyściutko za 1zł można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I widzę też, że tych najmniejszych najwięcej jest nowych jeszcze z metkami :)

      Usuń
  21. Bluzeczka zdecydowanie najpiękniejsza! W szukaniu tez nie jestem najlepsza, ale znalezienie czegoś dla dziecka nawet nie jest takie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam buntować po SH, mam bardzo dużo takich perelek.twoje łowy sa super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie uwielbiam a kocham chodzić po SH :) mój ostatni wpis to większość rzeczy z ostatniego wypadu :) oprócz czapeczki i jednej bluzy różowej :) i jak mam wydać w sklepie ileś złotych to serce mi pęka bo wiem że w lumpeksie dała bym dużo mniej .. zresztą jaką człowiek ma satysfakcje z szukania i jaka duma kiedy znajdzie się jakieś cudowne ciuszki za np 2zł :) i powiem szczerze że to uzależnia szczególnie jak są jakieś wyprzedaże :) gdzie za grosze można nakupić całą reklamówkę. Za ostatnią pełną czyli 10 ciuszków ( 2 dla mnie i reszta dla niuni ) zapłaciłam 29zł ..... a za tyle może MOŻE starczyło by mi na jakąś jedną bluzeczkę czy body w normalnym sklepie :)
    zapraszam do siebie gdzie będę również pokazywać swoje zdobycze http://mlodamamma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      SH to oszczędność niesamowita no i do tego unikalne ciuszki :)
      Same pozytywy :)

      Usuń
  24. Bluzeczka i dżinsy! Zakochałam się! Gdybym sama nie szalała po lumpeksach, nie uwierzyłabym, ze można tam złowić takie perełki.

    OdpowiedzUsuń
  25. czy może te cudne spodenki w gwiazdki nie są już za małe, chętnie odkupię:)proszę o odp. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są już za małe, ale wszystkie ubranka po Lili zostawiamy dla następnego bobaska :). Dopiero później będę sprzedawać :).

      Usuń
    2. Tak są już za małe, ale wszystkie ubranka po Lili zostawiamy dla następnego bobaska :). Dopiero później będę sprzedawać :).

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ