TEN DZIEŃ ZMIENIŁ MOJE ŻYCIE NA ZAWSZE

17:40:00 alinadobrawa 26 Comments

Pomysł do głowy wpadł mi nagle. Zbliża się dzień, który zmienił moje życie na zawsze, więc teraz coraz częściej go wspominam. Pamiętam go dokładnie i nigdy nie zapomnę, dnia, w którym dowiedziałam się, że będę mamą.
I tak pomyślałam, o powstaniu tego projektu. Jestem pewna, że każdy z Was, tak jak ja pamięta dzień, w którym dowiedział się, że zostanie rodzicem, czy to mama ujrzała dwie kreski lub wiadomość oznajmił jej lekarz, czy może przyszły tato, któremu wieści przekazała przyszła mama.

Poprzez projekt: TEN DZIEŃ ZMIENIŁ MOJE ŻYCIE NA ZAWSZE, chcę Was zachęcić do podzielenia się ze mną, Waszymi wspomnieniami z dnia kiedy dowiedzieliście, że będziecie mieć dziecko. Czekam na historię zarówno mam jak i ojców. Przesyłajcie opowieści na maila (alinadobrawa@gmail.com).
Na początek będę czekać przez tydzień. W zależności od Waszych zgłoszeń, przedłużę termin lub nie. Następnie historie pojawią się na blogu. Ci z Was, którzy też prowadzą bloga jak najbardziej mogą umieścić wspomnienia u siebie (z dodaniem plakatu z tego posta). Koniecznie też zostawcie tutaj linka do wpisu.
Na pewno pojawi się osobna karta w menu na blogu jak i coś na Facebooku. Chciałabym, żeby był to zbiór magicznych opowieści. Tych przepełnionych szczęściem, zaskoczeniem jak i tych smutniejszych, bo wiem, że ten dzień nie dla każdego z Was był wyczekiwany.

26 komentarzy:

  1. Napewno się dołączymy :) Swietny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) ja podzielę się , ale za jakiś czas bo w dalszym ciągu czekam :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tu chodzi o dzień, w którym dowiedziałaś się, że będziesz Mamą :)
      A ten masz już za sobą :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł! z pewnością się przyłączę. Ale jeszcze nie wiem czy będzie to post na blogu czy mail bezpośrednio do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!:-) Ciekawy ten projekt....
    Raczej na blogu będzie post...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dopiszę i ja :D Ale moja historia będzie jak zwykle pomieszana chyba troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, a więc pióra w dłoń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad Alu :) super pomysł! Zgłaszam się :) może namówie Wojtka do napisania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że takie coś wymyśliłaś. Myślę, że powstanie świetny zbiór wspomnień! Z różnych perspektyw! Szkoda, że ja nie mogę się do Was przyłączyć :( Może kiedyś będzie mi dane.
    Ale niedługo już pierwsze dni z kolejnym Maleństwem (ale nie moim :) )

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, pewnie dodam i swoją nudną opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to zapisane w pamiętniku, przepisze i wysle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pomysł wysłałm do ciebie naszą historię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Chciałabym dołączyć, jednak nie wiem, czy jestem w stanie wynaleźć czas, by usiąść i coś napisać:) Jak się uda, to będzie:) Serdecznie pozdrawiam i żdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak obiecałam link do mojej historii:
    http://giamodern.blogspot.com/2014/09/te-dni.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ