TEN DZIEŃ ZMIENIŁ MOJE ŻYCIE NA ZAWSZE - HISTORIA KASI

09:00:00 alinadobrawa 2 Comments

TEN DZIEŃ ZMIENIŁ MOJE ŻYCIE NA ZAWSZE, CZYLI WSPOMNIENIE DNIA, W KTÓRYM
DOWIEDZIAŁAŚ/EŚ SIĘ, ŻE BĘDZIESZ MAMĄ/TATĄ

HISTORIA KASI


Jak Kasia dowiedziała się, że będzie mamą.

Tego dnia nie zapomnę do końca życia, zawsze będzie w mojej głowie. Od pewnego czasu spóźniała mi się miesiączka. Tłumaczyłam to sobie na różne sposoby, ale nie brałam pod uwagę tego, że mogę być w ciąży. Jednak pewnego dnia rozmawiając z koleżanką powiedziałam jej o wszystkim i to właśnie ona zasugerowała mi, że mogę być w ciąży. Przemyślałam to i kupiłam test ciążowy, następnego dnia rano z wielkim strachem wykonałam test, na którym momentalnie ukazały się dwie kreski i w tej samej chwili mój świat stanął w miejscu.
Jak to? Ja w ciąży? Przecież mam dopiero 17 lat. Szkołę do skończenia, przecież dopiero rozpoczął się rok szkolny. Co ja powiem rodzicom? Jak my damy sobie radę? Gdzie będziemy mieszkać? Jak ja mu to powiem i jak on zareaguje? Na myśl nachodziło mi sto pytań na minutę. Naglę ocknęłam się i pomyślałam. Zostanę mamą. Muszę być dzielna, dam radę. Wzięłam telefon i zadzwoniłam do mojego chłopaka, poprosiłam o spotkanie, którego tak bardzo się bałam. Opowiedziałam mu wszystko, że jestem w ciąży, że zostanie tatą i, że tak bardzo się boję jak to wszystko teraz będzie wyglądało.
Nie spodziewałam się tego co usłyszałam. Spokojnym głosem powiedział "Będzie dobrze. Damy radę, głowa do góry moja mamusiu". Wtedy poczułam, że nie żałuje i nigdy nie będę żałować i to właśnie ten dzień zmienił moje życie na zawsze. Wywrócił je do góry nogami i zmienił na lepsze.
Od tamtej pory wiele się zmieniło i dziś jestem szczęśliwą mamą 15 miesięcznego Filipa i wiem, że dzień, w którym dowiedziałam się, że zostanę mamą był najwspanialszym dniem mojego życia.

Historia Kasi jest idealnym przykładem na to, że w macierzyństwie wiek nie zawsze ma znaczenie. Kasia jako młoda mama świetnie się odnalazła w nowej sytuacji. Pokonała wszystkie przeciwności i dziś jest po prostu szczęśliwa :).

Kasiu, jesteś bardzo dzielna. Uściski dla całej Waszej trójki.
Was zapraszam do odwiedzenia bloga Kasi, czyli: MŁODA MAMA KONTRA ŻYCIE.

WSZYSTKIE WSPOMNIENIA DNIA, KTÓRY ZMIENIŁ ŻYCIE NA ZAWSZE W JEDNYM MIEJSCU: WASZE HISTORIE.

2 komentarze:

  1. Wystarczy poczuć siłę w sobie. Pomyśleć: "Będę wspaniałą Matką; będziemy wspaniałymi rodzicami!" i... wtedy można wszystko. Trzymam kciuki za Kasię i jej rodzinkę :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ