SEO, CZYLI JAK DO MNIE TRAFIACIE

11:51:00 alinadobrawa 13 Comments

Wyszukiwarka Google. Używam jej codziennie, mnóstwo razy. Wszyscy jej używamy, a wpisując pewne frazy, można trafić tutaj :).
Tego typu post zapoczątkowała Ania z bloga: PRZEWIJAK. Jak jest u niej możecie poczytać TUTAJ. Po poście Anki zaczęły dołączać kolejne blogi, a u niektórych można się było nieźle uśmiać.
Teraz najciekawsze u mnie. Zachowana oryginalna pisownia.

NAJCZĘSTSZE:
z życia mamy i córki - co tu dużo wyjaśniać, no wiadomo
alina dobrawa czyli ja - matka, autorka
blog o ciąży - CIĄŻY było główne na początku

DODATKOWO:
plan dnia życia codziennego - najlepiej opracować swój, a nasz wygląda TAK
sukienka dla mamy i córki taka sama - a proszę bardzo, do kupienia w sklepie LILI'S LITTLE STORE, o którym napisałam TUTAJ
9 miesiąc a brzuszka nie ma - możecie zobaczyć MÓJ
przepis na potrawkę z kurczaka - u mnie znajdziecie tą w WERSJI DLA DZIECKA
alicja dobrawa blog - nie Alicja tylko ALINA
kobiece stopeczki - szukający na pewno tu nie znalazł tego co chciał, a Lilkowe stópki pokazałam TU
cudenka z second handu - ja już znalazłam sporo PEREŁEK
nadi a iotylka i mama tata ikoty - hmmm

Jak widać u mnie jest w miarę normalnie i chyba niczym nie zaskoczyłam :).

13 komentarzy:

  1. Ja mam często zaskakujące hasła - ostatnio np. śnieg marcowy albo jak ubrać się w starszym wieku - he, he ;) sporo wejść mam też z Rosji i Ukrainy to są jakieś transliteracje - dziwne dosyć i mnie to zawsze zastanawia, jak po tym ktoś znajduje mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak się ubrać w starszym wieku" - to się komuś udało :D

      Usuń
    2. No jak się ubrać? Normalnie :) :)
      Też już kiedyś myślałam jak to jest.

      Usuń
  2. Ostatnie najlepsze hahahaha
    Jak czytam te wszystkie hasła na innych blogach, to czasami naprawdę nieźle się można uśmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha! Mnie ludzie mają za wszechwiedzącą w dziedzinie ubierania się na odpowiednią temperaturę. Najczęściej wyszukiwane u mnie to: 17 stopni i w co się ubrać lub 14 stopni co ubrać

    OdpowiedzUsuń
  4. nadi a iotylka i mama tata ikoty - buahahahah, dobre <3
    Sama muszę zobaczyć po czym mnie znajdują ludzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alino Alicjo ten ostatni to jakaś normalnie groteska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Fajne, ja też zawsze luibię patrzeć na 'moje' hasła :)
    Próbowałam nawet opanować Google Analythics ale... no właśnie na próbach się skończyło bo mnie to przerosło...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ